Handleidingen

Ontdek verschillende artikelen geschreven door specialisten die tips & tricks meegeven over hoe ieder merk sneller kan groeien.

Starten met Google Ads scripts
Blog
Google Ads

Starten met Google Ads scripts

Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads
Blog
Google Ads

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads

Wat is een kwaliteitsscore in Google Ads en op welke factoren is deze score gebaseerd? Je leest het in onze blog!

Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)
Blog
Shopify blogs

Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)

Shopify SEO optimalisaties doorvoeren? Het heeft lang geduurd tot er een optie was om een custom tekst als SEO tekst voor Shopify websites toe te voegen op een catalogus pagina. Wij hebben de code gekraakt!

UTM tag instellen voor Social Media campagnes
Blog
Online Marketing

UTM tag instellen voor Social Media campagnes

Met een UTM tag kan je meer inzicht creëren in het gedrag van gebruikers en de prestaties van je campagnes. In deze blog lees je over wat een UTM tag is, hoe je een UTM maakt en waar je het instelt.

Cache: Wat is cache en hoe kan ik de cache legen?
Blog
Handleidingen

Cache: Wat is cache en hoe kan ik de cache legen?

De cache van een website of pagina legen heeft als gevolg dat de laatste versie van de website of pagina wordt geladen. In deze blog leggen we uit wat er bij caching gebeurt en hoe je je cache kan legen.

Robots metatag en X-Robots-Tag; waarom en hoe gebruik je ze?
Blog
SEO

Robots metatag en X-Robots-Tag; waarom en hoe gebruik je ze?

Het goed begrijpen en beheren van het crawlen en indexeren van je pagina’s is een zeer belangrijk aspect van SEO. Technische SEO kan behoorlijk ingewikkeld zijn, maar robots meta-tags lijken ingewikkelder dan dat ze zijn. In deze blog lees je wat een metatag is, welke metatags er zijn en hoe je ze toepast.

Mobiele Apps uitsluiten bij Google Ads Display campagnes
Blog
Google Ads

Mobiele Apps uitsluiten bij Google Ads Display campagnes

Hoe sluit je mobiele apps uit in Google Display campagnes? Lees hier hoe je mobiele apps uitsluit inclusief een belangrijke tip!

Een SEO vriendelijke blog schrijven van A tot Z (7 stappen)
Blog
Handleidingen

Een SEO vriendelijke blog schrijven van A tot Z (7 stappen)

Natuurlijk wil je een SEO vriendelijke blog schrijven. Waar schrijf je anders voor? Dit is een A tot Z handleiding waarbij we zowel kijken naar on-page, off-page en content elementen.

Facebook business manager gebruiker toevoegen
Blog
Handleidingen

Facebook business manager gebruiker toevoegen

Een gebruiker aan je Facebook Business Manager account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!

Amazon seller central gebruiker toevoegen
Blog
Handleidingen

Amazon seller central gebruiker toevoegen

Wil je beginnen met een samenwerking voor Amazon? Dit zijn makkelijke stappen om iemand toegang te geven tot jouw Amazon Seller Central account.

LinkedIn account toegang verlenen
Blog
Handleidingen

LinkedIn account toegang verlenen

Wil je beginnen met een samenwerking voor LinkedIn advertenties? Dit zijn makkelijke stappen om iemand toegang te geven tot het advertentieaccount.

Google search console gebruiker toevoegen
Blog
Handleidingen

Google search console gebruiker toevoegen

Iemand Google Search Console toegang verlenen bestaat uit 5 korte stappen. Onderstaand dieper ingaande uitleg en afbeeldingen over hoe je google analytics kan koppelen en uitleg van de gebruikersbeheer rechten.

Google Merchant Center gebruiker toevoegen
Blog
Handleidingen

Google Merchant Center gebruiker toevoegen

Een gebruiker aan je Google Merchant Center account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!

Google analytics gebruiker toevoegen
Blog
Handleidingen

Google analytics gebruiker toevoegen

Wanneer je wilt gaan samenwerken met partners is het erg handig om Google Analytics toegang te verlenen.

Google ads gebruiker toevoegen
Blog
Handleidingen

Google ads gebruiker toevoegen

Een gebruiker aan je Google Ads account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!

Wij performen.
Jij wint.

Als performance marketing agency zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.