Eerst wat data
De grootste webwinkel van ons land heeft in 2018 twee miljard euro omgezet. Veertig procent daarvan werd gerealiseerd door de 21.000 verkooppartners.
De online retailer heeft meer dan 8 miljoen actieve klanten, een miljoen bezoekers per dag en meer dan 17 miljoen producten. Dit laat zien dat de bezoekers op de website een prettige ervaring hebben en hier graag kopen.
Maar hoe gaan we het van die 21.000 verkooppartners winnen?
Winnen metBol.com
Alles om te kunnen vertrouwen op onze skills.
Wij performen. Zij winnen.
Zij doen het al.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce
Voorloper in
deze branches
Voor advocaten
Chase helpt advocatenkantoren om te winnen in een competitieve markt met effectieve leadgeneratie en zichtbaarheid. Samen zetten we de strategie neer voor groei en een sterk merk.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce
Voor B2B eCommerce
Maak gebruik van op maat gemaakte wholesale strategieën die je verkoop stimuleren. Chase ondersteunt B2B eCommerce bedrijven om online te excelleren en winstgevend te groeien.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce
Alle kennis in huis
om te winnen.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Strategisch <span class="rt-h2-onyx">Bol.com</span> inzetten
Productvertoningen optimaliseren
Net als Google, is Bol.com een zoekmachine. Er zijn vergelijkbare onderdelen om productvertoningen te optimaliseren. Echter komen er bij het verkopen op Bol.com net even andere onderdelen kijken dan bij Google.
Bol.com biedt een breed scala aan productcategorieën die je in staat stellen precies het juiste publiek te bereiken voor jouw producten. Het voordeel is dat Bol.com een vertrouwd platform is. Ze hebben zich door de tijd heen bewezen en zijn een grote autoriteit geworden.
Klaar om te verkopen op Bol.com?
Tijdens het opstellen van een online marketingstrategie analyseren we of Bol.com interessant is om in te zetten voor jouw merk.
Aan de hand van verschillende tools en eigen expertise kunnen we tot in detail inzichten bieden.