Bereik een jonge doelgroep
Ongeveer 90% van alle gebruikers zijn tussen de 13 en 24 jaar. Snapchat biedt meerdere mogelijkheden om te adverteren, met verschillende targetingmogelijkheden. In de meeste gevallen zetten wij een volledige funnel strategie op in het account.
Snapchat wordt voornamelijk gebruikt door jonger publiek. Richt jouw bedrijf zich hierop? Dan is Snapchat zeker het proberen waard. Uiteraard is er eerst een onderbouwde doelgroep analyse nodig. Op basis van deze analyse bepalen we of we de doelgroep bereiken door middel van interesses en gedrag, locatie, demografische gegevens, remarketing of een look-a-like doelgroep.
Op basis van dit onderzoek, in combinatie met jouw verwachtingen, werken we een onderbouwde strategie uit om de groeiambities van jouw organisatie te behalen!
Winnen metSnapchat advertising
Alles om te kunnen vertrouwen op onze skills.
Wij performen. Zij winnen.
Zij doen het al.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce
Voorloper in
deze branches
Voor advocaten
Chase helpt advocatenkantoren om te winnen in een competitieve markt met effectieve leadgeneratie en zichtbaarheid. Samen zetten we de strategie neer voor groei en een sterk merk.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce
Voor B2B eCommerce
Maak gebruik van op maat gemaakte wholesale strategieën die je verkoop stimuleren. Chase ondersteunt B2B eCommerce bedrijven om online te excelleren en winstgevend te groeien.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce
Alle kennis in huis
om te winnen.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
De mogelijkheden voor<span class="rt-h2-onyx">Snapchat Ads</span>
Het uiteindelijke doel
Het doel is uiteindelijk om jouw doelgroep te bereiken en inspireren.
Het gebruik van visuals
Met adverteren op Snapchat maak je gebruik van creatieve visuals die de aandacht moeten gaan trekken.
Verschillende mogelijkheden om te adverteren
Het platform biedt vijf verschillende mogelijkheden om te adverteren, namelijk:
- Catalogus van producten (Collection Ads)
- 10 seconden durende video advertenties (Snap Ads)
- Filters (deze kunnen over een foto geplaatst worden)
- Advertenties in de relevante content, vindbaar in de discover feed (Story Ads)
- Gezichtsherkenning met special-effect (lenzen)