Maak je content sterker met ons <span class="rt-h1-blue">zoekwoorden onderzoek</span>
In de huidige digitale wereld wordt er als geen ander gebruikt gemaakt van zoekmachines om informatie in te winnen. Organisaties en merken koppelen hun aanbod en expertise aan het zoekgedrag van de doelgroep. Hierin spelen zoekwoorden een enorme rol.
Het zoekgedrag van je doelgroep
Waar in het noorden van Nederland veel gezocht wordt op patat, is dat in het zuiden als vloeken in de kerk. Een discussie die soms net zo heet wordt als de olie waarin patat/friet gebakken wordt. Onze specialisten doen een uitgebreid onderzoek naar jouw doelgroep, branche en concurrentie.
Zo kiezen we voor de meest relevante en haalbare zoekwoorden voor jouw strategie.
Winnen metZoekwoorden onderzoek
Alles om te kunnen vertrouwen op onze skills.
Wij performen. Zij winnen.
Zij doen het al.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce
Voorloper in
deze branches
Voor advocaten
Chase helpt advocatenkantoren om te winnen in een competitieve markt met effectieve leadgeneratie en zichtbaarheid. Samen zetten we de strategie neer voor groei en een sterk merk.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce
Voor B2B eCommerce
Maak gebruik van op maat gemaakte wholesale strategieën die je verkoop stimuleren. Chase ondersteunt B2B eCommerce bedrijven om online te excelleren en winstgevend te groeien.
6 jaar
Ervaring in full funnel performance marketing
2 concepten
Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce
Alle kennis in huis
om te winnen.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Zoekwoorden omzetten in <span class="rt-h2-onyx">resultaten</span>
Zoekintentie
Tijdens een zoekwoorden onderzoek kijken we niet alleen naar volumes, concurrentie en de doelgroep van de zoekwoorden. Een belangrijk onderdeel is de zoekintentie. Wat is de reden achter een zoekopdracht die mensen invoeren?
De combinatie van data en ervaring
Door de combinatie van data en ervaring in de branche zetten we zoekwoorden om in keiharde resultaten.