Inhoudsopgave
Sparren over dit onderwerp?
Laat deze kans niet liggen en neem contact op voor een vrijblijvende performance analyse!
Gebruiker aan LinkedIn advertentieaccount toevoegen
Een gebruiker aan je LinkedIn advertentie account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de 4 stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!
Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina
Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders
Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders
Stap 4: Voeg een gebruiker toe
Onderstaand de uitleg en afbeeldingen over hoe je een gebruiker kan toevoegen aan je LinkedIn account.
Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina
Surf naar de website van LinkedIn(https://linkedin.com)Log in met je LinkedIn account en navigeer naar de bedrijfspagina. Ga hierbij naar "work" en klik op "bedrijf:[bedrijfsnaam].

Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders
Op de bedrijfspagina aangekomen zijn er verschillende optie's om de bedrijfspagina aan te passen en te beheren. We navigeren hierbij naar rechts bovenin de pagina en klikken op de tekst "Tools voor beheerders".

Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders
Wanneer je op "Tools voor beheerders" heb geklikt komt er een dropdown met een menu van verschillende mogelijkheden. In dit menu staan opties voor de instellingen van de linkedIn bedrijfspagina. Klik hierbij op "Paginabeheerders":

Stap 4: Voeg een gebruiker toe
Wanneer je op paginabeheerders hebt geklikt komt er een dropdown menu. Hier zijn verschillende niveau's te zien om beheerders toe te voegen aan de LinkedIn pagina. Wanneer je iemand wilt toevoegen om de advertenties op je LinkedIn te beheren klik je op "Personen die gesponsorde content kunnen plaatsen". Typ hier de naam van de persoon die je wilt toevoegen om de advertenties te beheren.
Tip: Voeg eerst de persoon die je wilt toevoegen als advertentiebeheerder als connectie toe op LinkedIn.
Vul hier de naam in van de aan die persoon je toegang wilt verlenen:

Vervolgens zal de persoon die je hebt toegevoegd een melding krijgen en toegang hebben tot het LinkedIn advertentieaccount. Bij Chase Marketing volgen we veel cursussen, blogs en webinars. Daarnaast doen we dagelijks weer nieuwe inzichten op door middel van het uitvoeren van online marketing werkzaamheden. Deze kennis delen we graag!
Heb je specifieke onderdelen waarover je meer wilt weten? Stuur een mailtje en we schrijven er graag een blog over.

Vaak gelezen en bekeken
Chase wordt gevormd door gepassioneerde mensen.

Webflow website laten maken in 2025
Webflow is bezig aan een flinke opmars. Niet gek, want het is een van de weinige platformen die écht vrijheid geeft aan merken die kwaliteit en design belangrijk vinden. Geen gedoe met plug-ins, geen technische beperkingen en geen afhankelijkheid van developers. Gewoon een strakke website die snel laadt en er fantastisch uitziet.
Ben je benieuwd waarom steeds meer ondernemers en agencies overstappen op Webflow? En wil je weten wat het precies is, wat het kost en wanneer het voor jou een slimme keuze is? Dan zit je hier goed. In dit artikel leggen we alles uit wat je moet weten over een Webflow website laten maken.

Dit is Google EEAT en zo versterkt het je SEO in 2025
Steeds meer websites publiceren in hoog tempo content die met AI is gemaakt. Slim, snel en schaalbaar. Maar juist in die overvloed aan informatie wordt één ding steeds belangrijker: vertrouwen. Google wil geen oppervlakkige teksten tonen, maar content van mensen die écht weten waar ze het over hebben. Daarom legt de zoekmachine steeds meer nadruk op EEAT: experience, expertise, authoritativeness en trustworthiness.
In deze blog leg ik uit wat EEAT precies is, waarom het anno 2025 belangrijker is dan ooit en hoe je er praktisch mee aan de slag kunt. Niet met trucjes, maar met inhoud die écht waarde toevoegt. Zowel voor je bezoekers als voor Google.

Starten met Google Ads scripts
Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.
Gratis tips & inspiratie
Geheel gratis, omdat we vinden dat je kennis deelt.
Let’s talk
Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.