LinkedIn account toegang verlenen

LinkedIn account toegang verlenen

Wil je beginnen met een samenwerking voor LinkedIn advertenties? Dit zijn makkelijke stappen om iemand toegang te geven tot het advertentieaccount.

Vrijblijvende performance analyse

Inhoudsopgave

Gratis tips & inspiratie

Wordt periodiek op de hoogte gehouden over online marketing!

Naam
Emailadres
Ik ontvang graag inspiratie

Het is gelukt!

Je aanmelding is succesvol gelukt.

Wij zullen je periodiek op de hoogte houden van online marketing tips en zullen je  inspiratie opsturen.

Bekijk hieronder direct onze e-books.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sparren over dit onderwerp?

Laat deze kans niet liggen en neem contact op voor een vrijblijvende performance analyse!

Gebruiker aan LinkedIn advertentieaccount toevoegen

Een gebruiker aan je LinkedIn advertentie account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de 4 stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!

Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina

Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders

Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders

Stap 4: Voeg een gebruiker toe

Onderstaand de uitleg en afbeeldingen over hoe je een gebruiker kan toevoegen aan je LinkedIn account.

Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina

Surf naar de website van LinkedIn(https://linkedin.com)Log in met je LinkedIn account en navigeer naar de bedrijfspagina. Ga hierbij naar "work" en klik op "bedrijf:[bedrijfsnaam].

LinkedIn bedrijfspagina

Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders

Op de bedrijfspagina aangekomen zijn er verschillende optie's om de bedrijfspagina aan te passen en te beheren. We navigeren hierbij naar rechts bovenin de pagina en klikken op de tekst "Tools voor beheerders".

LinkedIn Tools voor beheerders

Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders

Wanneer je op "Tools voor beheerders" heb geklikt komt er een dropdown met een menu van verschillende mogelijkheden. In dit menu staan opties voor de instellingen van de linkedIn bedrijfspagina. Klik hierbij op "Paginabeheerders":

LinkedIn Paginabeheerder toevoegen

Stap 4: Voeg een gebruiker toe

Wanneer je op paginabeheerders hebt geklikt komt er een dropdown menu. Hier zijn verschillende niveau's te zien om beheerders toe te voegen aan de LinkedIn pagina. Wanneer je iemand wilt toevoegen om de advertenties op je LinkedIn te beheren klik je op "Personen die gesponsorde content kunnen plaatsen". Typ hier de naam van de persoon die je wilt toevoegen om de advertenties te beheren.

Tip: Voeg eerst de persoon die je wilt toevoegen als advertentiebeheerder als connectie toe op LinkedIn.

Vul hier de naam in van de aan die persoon je toegang wilt verlenen:

LinkedIn pagina beheerder toevoegen voor gesponserd content

Vervolgens zal de persoon die je hebt toegevoegd een melding krijgen en toegang hebben tot het LinkedIn advertentieaccount. Bij Chase Marketing volgen we veel cursussen, blogs en webinars. Daarnaast doen we dagelijks weer nieuwe inzichten op door middel van het uitvoeren van online marketing werkzaamheden. Deze kennis delen we graag!

Heb je specifieke onderdelen waarover je meer wilt weten? Stuur een mailtje en we schrijven er graag een blog over.

Vaak gelezen en bekeken

Chase wordt gevormd door gepassioneerde mensen.

Starten met Google Ads scripts
Blog
Google Ads

Starten met Google Ads scripts

Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads
Blog
Google Ads

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads

Wat is een kwaliteitsscore in Google Ads en op welke factoren is deze score gebaseerd? Je leest het in onze blog!

Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)
Blog
Shopify blogs

Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)

Shopify SEO optimalisaties doorvoeren? Het heeft lang geduurd tot er een optie was om een custom tekst als SEO tekst voor Shopify websites toe te voegen op een catalogus pagina. Wij hebben de code gekraakt!

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis tips & inspiratie

Geheel gratis, omdat we vinden dat je kennis deelt.

Let’s talk

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.