LinkedIn account toegang verlenen

LinkedIn account toegang verlenen

Wil je beginnen met een samenwerking voor LinkedIn advertenties? Dit zijn makkelijke stappen om iemand toegang te geven tot het advertentieaccount.

Vrijblijvende performance analyse

Inhoudsopgave

Gratis tips & inspiratie

Wordt periodiek op de hoogte gehouden over online marketing!

Naam
Emailadres
Ik ontvang graag inspiratie

Het is gelukt!

Je aanmelding is succesvol gelukt.

Wij zullen je periodiek op de hoogte houden van online marketing tips en zullen je  inspiratie opsturen.

Bekijk hieronder direct onze e-books.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sparren over dit onderwerp?

Laat deze kans niet liggen en neem contact op voor een vrijblijvende performance analyse!

Gebruiker aan LinkedIn advertentieaccount toevoegen

Een gebruiker aan je LinkedIn advertentie account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de 4 stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!

Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina

Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders

Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders

Stap 4: Voeg een gebruiker toe

Onderstaand de uitleg en afbeeldingen over hoe je een gebruiker kan toevoegen aan je LinkedIn account.

Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina

Surf naar de website van LinkedIn(https://linkedin.com)Log in met je LinkedIn account en navigeer naar de bedrijfspagina. Ga hierbij naar "work" en klik op "bedrijf:[bedrijfsnaam].

LinkedIn bedrijfspagina

Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders

Op de bedrijfspagina aangekomen zijn er verschillende optie's om de bedrijfspagina aan te passen en te beheren. We navigeren hierbij naar rechts bovenin de pagina en klikken op de tekst "Tools voor beheerders".

LinkedIn Tools voor beheerders

Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders

Wanneer je op "Tools voor beheerders" heb geklikt komt er een dropdown met een menu van verschillende mogelijkheden. In dit menu staan opties voor de instellingen van de linkedIn bedrijfspagina. Klik hierbij op "Paginabeheerders":

LinkedIn Paginabeheerder toevoegen

Stap 4: Voeg een gebruiker toe

Wanneer je op paginabeheerders hebt geklikt komt er een dropdown menu. Hier zijn verschillende niveau's te zien om beheerders toe te voegen aan de LinkedIn pagina. Wanneer je iemand wilt toevoegen om de advertenties op je LinkedIn te beheren klik je op "Personen die gesponsorde content kunnen plaatsen". Typ hier de naam van de persoon die je wilt toevoegen om de advertenties te beheren.

Tip: Voeg eerst de persoon die je wilt toevoegen als advertentiebeheerder als connectie toe op LinkedIn.

Vul hier de naam in van de aan die persoon je toegang wilt verlenen:

LinkedIn pagina beheerder toevoegen voor gesponserd content

Vervolgens zal de persoon die je hebt toegevoegd een melding krijgen en toegang hebben tot het LinkedIn advertentieaccount. Bij Chase Marketing volgen we veel cursussen, blogs en webinars. Daarnaast doen we dagelijks weer nieuwe inzichten op door middel van het uitvoeren van online marketing werkzaamheden. Deze kennis delen we graag!

Heb je specifieke onderdelen waarover je meer wilt weten? Stuur een mailtje en we schrijven er graag een blog over.

Vaak gelezen en bekeken

Chase wordt gevormd door gepassioneerde mensen.

Webflow website laten maken in 2025
Blog
eCommerce

Webflow website laten maken in 2025

Webflow is bezig aan een flinke opmars. Niet gek, want het is een van de weinige platformen die écht vrijheid geeft aan merken die kwaliteit en design belangrijk vinden. Geen gedoe met plug-ins, geen technische beperkingen en geen afhankelijkheid van developers. Gewoon een strakke website die snel laadt en er fantastisch uitziet.

Ben je benieuwd waarom steeds meer ondernemers en agencies overstappen op Webflow? En wil je weten wat het precies is, wat het kost en wanneer het voor jou een slimme keuze is? Dan zit je hier goed. In dit artikel leggen we alles uit wat je moet weten over een Webflow website laten maken.

Dit is Google EEAT en zo versterkt het je SEO in 2025
Blog
SEO

Dit is Google EEAT en zo versterkt het je SEO in 2025

Steeds meer websites publiceren in hoog tempo content die met AI is gemaakt. Slim, snel en schaalbaar. Maar juist in die overvloed aan informatie wordt één ding steeds belangrijker: vertrouwen. Google wil geen oppervlakkige teksten tonen, maar content van mensen die écht weten waar ze het over hebben. Daarom legt de zoekmachine steeds meer nadruk op EEAT: experience, expertise, authoritativeness en trustworthiness.

In deze blog leg ik uit wat EEAT precies is, waarom het anno 2025 belangrijker is dan ooit en hoe je er praktisch mee aan de slag kunt. Niet met trucjes, maar met inhoud die écht waarde toevoegt. Zowel voor je bezoekers als voor Google.

Starten met Google Ads scripts
Blog
Google Ads

Starten met Google Ads scripts

Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Gratis tips & inspiratie

Geheel gratis, omdat we vinden dat je kennis deelt.

Let’s talk

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.