MeetMaurits Heringa
Hi! Mijn naam is Maurits Heringa, oprichter van Chase Marketing. Sinds 2014 ben ik met veel interesse al bezig met online marketing. In 2019 ben ik, na ervaring in de markt opgedaan te hebben, begonnen met Chase Marketing. Mijn leukste uitdaging is om voor een bedrijf een unieke strategie te bedenken om een verschil te kunnen maken. Neem vooral contact op als je eens wilt sparren!
Meer leads voor sollicitaties met recruitment marketing
Ook wij zijn hier en daar wel eens bezig om onszelf op de kaart te zetten! Dankzij onze groei wilden wij recruitment marketing opzetten. Het doel was om binnen 2 weken een ruime selectie aan enthousiaste potentiële nieuwe collega’s te hebben. Inmiddels doen we dit ook succesvol voor onze klanten.
Consent Mode V2: De nieuwe standaard voor privacy binnen Google
Met de veranderingen in privacyregelgeving en datacollectie die eraan komen, is het cruciaal om op de hoogte te zijn van Google's Consent Mode V2. Deze nieuwe standaard zal een significante impact hebben op hoe bedrijven gegevens verzamelen en gebruiken, vooral in relatie tot Google Ads. In deze blog duiken we in wat Consent Mode V2 is, de invloed ervan op advertenties, en hoe je het kunt instellen.
Shopify SEO teksten toevoegen op een collectie pagina! (4 stappen)
Shopify SEO optimalisaties doorvoeren? Het heeft lang geduurd tot er een optie was om een custom tekst als SEO tekst voor Shopify websites toe te voegen op een catalogus pagina. Wij hebben de code gekraakt!
Custom Shopify Tracking, Datalayers en GA4
Wordt jij gek van het grote verschil in metingen bij Shopify? Heb je de angst voor Google Analytics 4 (GA4)? Wij gaan de diepte in en geven onderaan deze blog onze instellingen weg!
Shopify Google Analytics 4 (GA4) - Hét grote geheim!
Vanaf het moment van aankondigen zijn we bij Chase al in GA4 gedoken om te onderzoeken hoe wij dit goed kunnen implementeren. Het heeft even wat onderzoekstijd gekost, maar we zijn er! En met succes! De grote vraag? Hoe stel je voor Shopify Google Analytics 4 (GA4) in?
Wat is een datalayer en waar gebruik je het voor?
Leer in deze blog de basis van een Datalayer. Tracking is dé belangrijkste basis voor online campagnes. Betrouwbare data begint bij een datalayer.
Zo kun jij het beste inspelen op de feestdagen!
De feestdagen komen er weer aan! Het wordt kouder en gezelliger. Gezellig met je vrienden en familie samen zijn. Veel bedrijven zien in deze periode hun kans schoon om wat extra's te verdienen/verkopen. Lees in dit blog slimme tips om als bedrijf in te spelen op de aankomende feestdagen!
9 tips om de CTR van Google Ads te verbeteren (klikfrequentie)
De CTR van je advertenties kan laag uitvallen als je er niet voor zorgt dat je Google Ads account goed gestructureerd is en effectief beheert. Indirect geef je de concurrentie hierdoor een voordeel en zullen zij een hogere CTR behalen. Hierdoor zul jij minder snel of helemaal niet je doelen behalen, terwijl je concurrenten dit wel snel behalen. Iets wat je absoluut niet wilt natuurlijk!Maar hoe verbeter je de CTR binnen jouw Google Ads account? In deze blog geven wij jou 9 waardevolle tips die zorgen voor een hogere CTR!
Uitleg over breadcrumbs | 5 voordelen en 10 tips
Uitgebreide uitleg over breadcrumbs inclusief de 5 grootste voordelen en 10 unieke tips. Ook gaan we in op de mogelijke problemen en hoe je deze kan voorkomen!
Basisfactoren voor ranking die je regelmatig moet controleren
Wilt u dat uw website bovenaan in de zoekresultaten van Google komt te staan? Het is mogelijk, als u begrijpt wat er voor nodig is om in 2020 te ranken. Hoewel Google de officiële lijst met factoren die de ranking bepalen geheim houdt, zijn de succesfactoren om uw bedrijf hoger in Google te laten ranken niet zo mysterieus als het lijkt.