MeetSkip Slingerland
Tof dat je op mijn profiel hebt geklikt! Mijn naam is Skip Slingerland en ik help klanten met advertising. Ook besteed ik mijn tijd aan het helpen groeien van het advertising team op verschillende vlakken. Daarnaast is het sporadisch schrijven van blogs ook iets wat ik doe. Lees vooral mijn geschreven blogs hieronder.Benieuwd naar groeimogelijkheden op het gebied van adverteren? Laten we eens met elkaar bellen om te kijken waar de mogelijkheden voor jouw organisatie liggen.
5 Black Friday online marketing tips
Black Friday is hét moment om je online verkoop naar een hoger niveau te tillen. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf opvalt in de zee van aanbiedingen? In deze blog ontdek je effectieve strategieën voor Black Friday marketing en hoe je jouw advertenties optimaal kunt inzetten voor maximale conversies.
Wat zijn Enhanced Conversions (Verbeterde Conversies) en hoe zet je het in?
Een van de grootste voordelen van online marketing in vergelijking met offline marketing is de meetbaarheid van jouw campagnes.
Attributiemodellen: Welk effect heeft (online) marketing écht?
In de wereld van digitale marketing is het meten van succes niet altijd eenvoudig. Verschillende kanalen dragen op hun eigen manier bij aan de reis van de klant, van eerste interactie tot uiteindelijke conversie. Attributiemodellen helpen marketeers om beter te begrijpen welke marketingactiviteiten daadwerkelijk impact hebben. In dit artikel duiken we dieper in de verschillende attributiemodellen en laten we zien hoe ze kunnen helpen om slimmere, datagestuurde beslissingen te nemen die het rendement van jouw marketingcampagnes vergroten.
Wat is Pinterest?
Je hebt vast wel eens een moodboard gemaakt, losse foto’s uitgeprint en op een bord geplakt om zo inspiratie op te doen. Dat is dus Pinterest in een notendop, maar dan digitaal. Pinterest is een zoekmachine waarmee je foto’s kan ‘pinnen’ en kan onderverdelen in mapjes. Super handig dus om inspiratie op te doen en tegelijk alles helder in bijbehorende mapjes hebt.
Wat is offline conversion tracking?
In de wereld van digitale marketing is het juist meten van conversies onmisbaar. Conversies zoals een aankoop op een website of een ingevuld contactformulier worden vaak ingezet om de campagnes op aan te sturen. Maar als een klant offline een actie onderneemt, wat gebeurt er dan? Dit is waar het concept ‘offline conversion tracking’ om de hoek komt kijken.Offline conversion tracking is het meten van offline acties als gevolg van online marketinginspanningen. Bijvoorbeeld wanneer een lead overgaat naar een qualified lead of zelfs naar een sale.
Starten met Google Ads scripts
Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.
Performance Max Campagnes: De toekomst van Google Ads?
Je hebt het ongetwijfeld al voorbij horen komen en werkt er misschien al een poosje mee, maar weet je ook hoe er hoe kun je er optimaal gebruik van maken? Wij nemen je mee in de wereld van Performance Max. Pak een kop koffie en lees mee over wat Performance Max is en hoe je deze multifunctionele campagnes in Google kunt gebruiken!.
Wat is een Google Shopping Feed?
In feite is dit een bestand dat al jouw producten bevat, inclusief hun beschrijvingen en kenmerken. Dit bestand kan in de vorm zijn van een Excel, .txt of .xml.
Wat is Google Shopping?
Bij veel mensen is het begrip Google Shopping bekend, maar wat is het nou eigenlijk. In deze blog leggen wij uit wat Google Shopping is en hoe het werkt.
4 Slimste manieren om de gemiddelde orderwaarde te verhogen
De 4 slimste manieren om de gemiddelde orderwaarde te verhogen:1. Bepaalde voordelen vanaf een bepaald bedrag2. Maak bundels van je producten3. Maak gebruik van upsells4. Gebruik cross-sells