Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Skip Slingerland
Head of Advertising

Meet
Skip Slingerland

Tof dat je op mijn profiel hebt geklikt! Mijn naam is Skip Slingerland en ik help klanten met advertising. Ook besteed ik mijn tijd aan het helpen groeien van het advertising team op verschillende vlakken. Daarnaast is het sporadisch schrijven van blogs ook iets wat ik doe. Lees vooral mijn geschreven blogs hieronder.Benieuwd naar groeimogelijkheden op het gebied van adverteren? Laten we eens met elkaar bellen om te kijken waar de mogelijkheden voor jouw organisatie liggen.

Wat zijn Enhanced Conversions (Verbeterde Conversies) en hoe zet je het in?
Blog
Google Ads

Wat zijn Enhanced Conversions (Verbeterde Conversies) en hoe zet je het in?

Een van de grootste voordelen van online marketing in vergelijking met offline marketing is de meetbaarheid van jouw campagnes.

Attributiemodellen: Welk effect heeft (online) marketing écht?
Blog
Google Ads

Attributiemodellen: Welk effect heeft (online) marketing écht?

In de wereld van digitale marketing is het meten van succes niet altijd eenvoudig. Verschillende kanalen dragen op hun eigen manier bij aan de reis van de klant, van eerste interactie tot uiteindelijke conversie. Attributiemodellen helpen marketeers om beter te begrijpen welke marketingactiviteiten daadwerkelijk impact hebben. In dit artikel duiken we dieper in de verschillende attributiemodellen en laten we zien hoe ze kunnen helpen om slimmere, datagestuurde beslissingen te nemen die het rendement van jouw marketingcampagnes vergroten.

Wat is Pinterest?
Blog
Online Marketing

Wat is Pinterest?

Je hebt vast wel eens een moodboard gemaakt, losse foto’s uitgeprint en op een bord geplakt om zo inspiratie op te doen. Dat is dus Pinterest in een notendop, maar dan digitaal. Pinterest is een zoekmachine waarmee je foto’s kan ‘pinnen’ en kan onderverdelen in mapjes. Super handig dus om inspiratie op te doen en tegelijk alles helder in bijbehorende mapjes hebt.

Wat is offline conversion tracking?
Blog
Online Marketing

Wat is offline conversion tracking?

In de wereld van digitale marketing is het juist meten van conversies onmisbaar. Conversies zoals een aankoop op een website of een ingevuld contactformulier worden vaak ingezet om de campagnes op aan te sturen. Maar als een klant offline een actie onderneemt, wat gebeurt er dan? Dit is waar het concept ‘offline conversion tracking’ om de hoek komt kijken.Offline conversion tracking is het meten van offline acties als gevolg van online marketinginspanningen. Bijvoorbeeld wanneer een lead overgaat naar een qualified lead of zelfs naar een sale. Wanneer je nog niet bekend bent met tracking lees dan onze blog over wat tracking is.

Starten met Google Ads scripts
Blog
Google Ads

Starten met Google Ads scripts

Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Performance Max Campagnes: De toekomst van Google Ads?
Blog
Google Ads

Performance Max Campagnes: De toekomst van Google Ads?

Je hebt het ongetwijfeld al voorbij horen komen en werkt er misschien al een poosje mee, maar weet je ook hoe er hoe kun je er optimaal gebruik van maken? Wij nemen je mee in de wereld van Performance Max. Pak een kop koffie en lees mee over wat Performance Max is en hoe je deze multifunctionele campagnes in Google kunt gebruiken!.

Wat is een Google Shopping Feed?
Blog
Google Ads

Wat is een Google Shopping Feed?

In feite is dit een bestand dat al jouw producten bevat, inclusief hun beschrijvingen en kenmerken. Dit bestand kan in de vorm zijn van een Excel, .txt of .xml.

Wat is Google Shopping?
Blog
Google Ads

Wat is Google Shopping?

Bij veel mensen is het begrip Google Shopping bekend, maar wat is het nou eigenlijk. In deze blog leggen wij uit wat Google Shopping is en hoe het werkt.

4 Slimste manieren om de gemiddelde orderwaarde te verhogen
Blog
Webdesign

4 Slimste manieren om de gemiddelde orderwaarde te verhogen

De 4 slimste manieren om de gemiddelde orderwaarde te verhogen:1. Bepaalde voordelen vanaf een bepaald bedrag2. Maak bundels van je producten3. Maak gebruik van upsells4. Gebruik cross-sells

SEO Begrippen
Blog
Begrippen

SEO Begrippen

Even lekker je kennis opfrissen of zoek je een specifieke term? Vaak worden SEO begrippen buiten online marketing om niet gebruikt. Deze begrippenlijst met SEO termen zal verduidelijking geven in de meest gebruikten SEO begrippen.

SEA Begrippen
Blog
Begrippen

SEA Begrippen

Deze begrippenlijst met SEA termen zal verduidelijking geven in de meest gebruikten SEA begrippen. Scroll rustig langs alle begrippen of ga op zoek naar een specifieke term.

Mobiele Apps uitsluiten bij Google Ads Display campagnes
Blog
Google Ads

Mobiele Apps uitsluiten bij Google Ads Display campagnes

Hoe sluit je mobiele apps uit in Google Display campagnes? Lees hier hoe je mobiele apps uitsluit inclusief een belangrijke tip!

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing bureau zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook