
MeetSkip Slingerland
Tof dat je op mijn profiel hebt geklikt! Mijn naam is Skip Slingerland en ik help klanten met advertising. Ook besteed ik mijn tijd aan het helpen groeien van het advertising team op verschillende vlakken. Daarnaast is het sporadisch schrijven van blogs ook iets wat ik doe. Lees vooral mijn geschreven blogs hieronder.Benieuwd naar groeimogelijkheden op het gebied van adverteren? Laten we eens met elkaar bellen om te kijken waar de mogelijkheden voor jouw organisatie liggen.

Hoe Meta advertenties jouw bedrijf laten groeien: Tips voor succes
Meta advertising is een veelgebruikt kanaal van bedrijven in hun marketingmix. Meta kent vele mogelijkheden en daarnaast een zeer groot bereik door de grote aantallen actieve gebruikers. Of dit blog lees je hoe je meta advertising het beste kunt inzetten. Lees verder en maak vooral gebruik van deze tips!

Het belang van een goede landingspagina voor jouw Google Ads
Google Ads is een tool waarmee je kwalitatieve bezoekers naar jouw website kunt leiden. Eenmaal op de website hoop je dat deze websitebezoekers ook overgaan tot een converterende bezoeker. Zonder een goede landingspagina zal het lastig zijn om websitebezoekers om te zetten naar een conversies. Op een landingspagina dien je de bezoeker te overtuigen van jouw organisatie en bied je hen relevante content. In deze blog ontdek je waarom een sterke landingspagina essentieel is voor het succes van je Google Ads campagnes en hoe je deze kunt verbeteren.

5 Black Friday online marketing tips
Black Friday is hét moment om je online verkoop naar een hoger niveau te tillen. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf opvalt in de zee van aanbiedingen? In deze blog ontdek je effectieve strategieën voor Black Friday marketing en hoe je jouw advertenties optimaal kunt inzetten voor maximale conversies.

Wat zijn Enhanced Conversions (Verbeterde Conversies) en hoe zet je het in?
Een van de grootste voordelen van online marketing in vergelijking met offline marketing is de meetbaarheid van jouw campagnes.
%2520marketing%2520%25C3%25A9cht.png)
Attributiemodellen: Welk effect heeft (online) marketing écht?
In de wereld van digitale marketing is het meten van succes niet altijd eenvoudig. Verschillende kanalen dragen op hun eigen manier bij aan de reis van de klant, van eerste interactie tot uiteindelijke conversie. Attributiemodellen helpen marketeers om beter te begrijpen welke marketingactiviteiten daadwerkelijk impact hebben. In dit artikel duiken we dieper in de verschillende attributiemodellen en laten we zien hoe ze kunnen helpen om slimmere, datagestuurde beslissingen te nemen die het rendement van jouw marketingcampagnes vergroten.

Wat is Pinterest?
Je hebt vast wel eens een moodboard gemaakt, losse foto’s uitgeprint en op een bord geplakt om zo inspiratie op te doen. Dat is dus Pinterest in een notendop, maar dan digitaal. Pinterest is een zoekmachine waarmee je foto’s kan ‘pinnen’ en kan onderverdelen in mapjes. Super handig dus om inspiratie op te doen en tegelijk alles helder in bijbehorende mapjes hebt.

Wat is offline conversion tracking?
In de wereld van digitale marketing is het juist meten van conversies onmisbaar. Conversies zoals een aankoop op een website of een ingevuld contactformulier worden vaak ingezet om de campagnes op aan te sturen. Maar als een klant offline een actie onderneemt, wat gebeurt er dan? Dit is waar het concept ‘offline conversion tracking’ om de hoek komt kijken.Offline conversion tracking is het meten van offline acties als gevolg van online marketinginspanningen. Bijvoorbeeld wanneer een lead overgaat naar een qualified lead of zelfs naar een sale.

Starten met Google Ads scripts
Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Performance Max Campagnes: De toekomst van Google Ads?
Je hebt het ongetwijfeld al voorbij horen komen en werkt er misschien al een poosje mee, maar weet je ook hoe er hoe kun je er optimaal gebruik van maken? Wij nemen je mee in de wereld van Performance Max. Pak een kop koffie en lees mee over wat Performance Max is en hoe je deze multifunctionele campagnes in Google kunt gebruiken!.

Wat is een Google Shopping Feed?
In feite is dit een bestand dat al jouw producten bevat, inclusief hun beschrijvingen en kenmerken. Dit bestand kan in de vorm zijn van een Excel, .txt of .xml.