Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performace analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ontdekt onze blogs

Verschillende artikelen geschreven door specialisten die tips & tricks meegeven over hoe ieder merk kan winnen.

Leer over

Wat is Structured Data?
Blog
Technische SEO

Wat is Structured Data?

Structured data is een manier van organiseren van informatie over specifieke content op een pagina. In dit artikel lees je er alles over!

Wat zijn long tail zoekwoorden en wat zijn de voordelen?
Blog
Online Marketing

Wat zijn long tail zoekwoorden en wat zijn de voordelen?

In deze blog leggen wij je uit wat long tail zoekwoorden zijn en wat de voordelen zijn van deze lange zoekwoorden

Wat is een datalayer en waar gebruik je het voor?
Blog
Tracking

Wat is een datalayer en waar gebruik je het voor?

Leer in deze blog de basis van een Datalayer. Tracking is dé belangrijkste basis voor online campagnes. Betrouwbare data begint bij een datalayer.

GA4, wat is het en waarom moet je het juist nu instellen?
Blog
Online Marketing

GA4, wat is het en waarom moet je het juist nu instellen?

Vanaf 1 juli 2023 zal Universal Analytics er mee stoppen, in dit blog leggen wij je uit waarom het cruciaal is om GA4 in te stellen.

Wat is Google Shopping?
Blog
Google Ads

Wat is Google Shopping?

Bij veel mensen is het begrip Google Shopping bekend, maar wat is het nou eigenlijk. In deze blog leggen wij uit wat Google Shopping is en hoe het werkt.

Waarom een sitemap belangrijk voor je website is
Blog
SEO

Waarom een sitemap belangrijk voor je website is

In deze blog leggen we uit waarom het zo belangrijk voor je website is om een goed gestructureerde sitemap te hebben.

Social media strategie, wat is het en wat kan je er mee?
Blog
Online Marketing

Social media strategie, wat is het en wat kan je er mee?

Social media is niet meer weg te denken uit een online marketing strategie. Een geautomatiseerde post op Instagram, een link die verwijst naar je blog post op Facebook, of een snelle tweet met een verwijzing naar jouw LinkedIn pagina is tegenwoordig niet meer voldoende om succes op social media te behalen. Hiervoor heb je een social media strategie nodig.

Haal meer uit Google Mijn Bedrijf met deze tips
Blog
SEO

Haal meer uit Google Mijn Bedrijf met deze tips

Google Mijn Bedrijf is cruciaal voor je local seo. In een paar eenvoudige stappen kan je meer uit je profiel halen. Lees onze tips om Google Mijn Bedrijf te optimaliseren in deze blog!

Canonical Tags | Alles wat je moet weten
Blog
SEO

Canonical Tags | Alles wat je moet weten

Canonical tags is een welbekend begrip in de online marketingwereld. Maar wat is het precies en hoe moet je het toepassen? In de onderstaande blog leggen het uit!

Wat is een marketingstrategie?
Blog
Online Marketing

Wat is een marketingstrategie?

Een marketingstrategie, je hebt het woord vast wel eens voorbij horen komen. Maar wat is nu precies een marketingstrategie? Dat leggen we je in deze blog uit. Een marketingstrategie is een hulpmiddel en een methode om de doelgroep en de doelende wat een bedrijf heeft te bereiken. Afhankelijk van je marketingstrategie kun je diverse marketingkanalen als hulpmiddel gebruiken om je doelen te bereiken.

UTM tag instellen voor Social Media campagnes
Blog
Online Marketing

UTM tag instellen voor Social Media campagnes

Met een UTM tag kan je meer inzicht creëren in het gedrag van gebruikers en de prestaties van je campagnes. In deze blog lees je over wat een UTM tag is, hoe je een UTM maakt en waar je het instelt.

Google Analytics 4: de voordelen op een rijtje
Blog
Online Marketing

Google Analytics 4: de voordelen op een rijtje

Google Analytics 4 is gearriveerd! Wij hebben, speciaal voor jullie, de grootste voordelen van deze nieuwe versie op een rijtje gezet.

Waarom wij performen
in elke branche

Als full-service digital marketing agency zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook