Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performace analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ontdekt onze blogs

Verschillende artikelen geschreven door specialisten die tips & tricks meegeven over hoe ieder merk kan winnen.

Leer over

Wat is Pinterest?
Blog
Online Marketing

Wat is Pinterest?

Je hebt vast wel eens een moodboard gemaakt, losse foto’s uitgeprint en op een bord geplakt om zo inspiratie op te doen. Dat is dus Pinterest in een notendop, maar dan digitaal. Pinterest is een zoekmachine waarmee je foto’s kan ‘pinnen’ en kan onderverdelen in mapjes. Super handig dus om inspiratie op te doen en tegelijk alles helder in bijbehorende mapjes hebt.

Conversion Rate Optimization (CRO) in je marketingmix
Blog
Online Marketing

Conversion Rate Optimization (CRO) in je marketingmix

Ben je benieuwd hoe Conversie Optimalisatie (CRO) de rest van je online marketingstrategie versterkt? Het integreren van CRO in je marketingmix is niet alleen een slimme zet, het is cruciaal voor het maximaliseren van je online performance. We zullen je in deze blog helemaal meenemen om conversie optimalisatie en andere essentiële onderdelen van je online marketingstrategie te verkennen. Zo gaan we kijken hoe CRO naadloos aansluit bij kanalen als Google Ads, Social Media Ads en SEO. Maar eerst de betekenis van CRO.

Van ROAS naar POAS: Wat is het en hoe zet je het in?
Blog
Google Ads

Van ROAS naar POAS: Wat is het en hoe zet je het in?

Ontdek de overstap van ROAS naar POAS en hoe deze verschuiving je advertentiestrategie kan optimaliseren voor betere bedrijfsresultaten.

Wat is offline conversion tracking?
Blog
Online Marketing

Wat is offline conversion tracking?

In de wereld van digitale marketing is het juist meten van conversies onmisbaar. Conversies zoals een aankoop op een website of een ingevuld contactformulier worden vaak ingezet om de campagnes op aan te sturen. Maar als een klant offline een actie onderneemt, wat gebeurt er dan? Dit is waar het concept ‘offline conversion tracking’ om de hoek komt kijken.Offline conversion tracking is het meten van offline acties als gevolg van online marketinginspanningen. Bijvoorbeeld wanneer een lead overgaat naar een qualified lead of zelfs naar een sale. Wanneer je nog niet bekend bent met tracking lees dan onze blog over wat tracking is.

SEO en WordPress: Hoe optimaliseer je je website voor zoekmachines
Blog
On-Page SEO

SEO en WordPress: Hoe optimaliseer je je website voor zoekmachines

Dit artikel duikt dieper in het samenspel tussen SEO en WordPress, en biedt inzichten en tips over hoe je je website kunt optimaliseren voor zoekmachines om zo je online succes te vergroten. We gaan je van begin tot eind begeleiden in het opbouwen van jouw website, dus lees vooral verder.

Alles wat je moet weten over Interaction to Next Paint: INP
Blog
SEO

Alles wat je moet weten over Interaction to Next Paint: INP

De wereld van SEO staat natuurlijk nooit stil! Daarom is het belangrijk om bij te blijven met de nieuwste trends en updates. Een belangrijke wijziging is de overgang op 12 maart 2024 van First Input Delay (FID) naar Interaction to Next Paint (INP) als een van de Core Web Vitals. Deze blog duikt diep in wat INP inhoudt, hoe het wordt gemeten, hoe je het kunt optimaliseren, en waarom het belangrijk is voor SEO.

Consent Mode V2: De nieuwe standaard voor privacy binnen Google
Blog
Tracking

Consent Mode V2: De nieuwe standaard voor privacy binnen Google

Met de veranderingen in privacyregelgeving en datacollectie die eraan komen, is het cruciaal om op de hoogte te zijn van Google's Consent Mode V2. Deze nieuwe standaard zal een significante impact hebben op hoe bedrijven gegevens verzamelen en gebruiken, vooral in relatie tot Google Ads. In deze blog duiken we in wat Consent Mode V2 is, de invloed ervan op advertenties, en hoe je het kunt instellen.

Wat is tracking en hoe pas je het toe?
Blog
Tracking

Wat is tracking en hoe pas je het toe?

Tracking, een term die steeds vaker opduikt in het digitale landschap, omvat het volgen en verzamelen van gegevens over het online gedrag van gebruikers. Deze blog werpt een diepgaande blik op de betekenis van tracking en belicht enkele belangrijke toepassingen.

Starten met Google Ads scripts
Blog
Google Ads

Starten met Google Ads scripts

Ooit gehoord van Google Ads scripts, maar er nog niet hands on mee gewerkt? In deze blog nemen we je mee in de magische wereld van Google Ads scripts: wat ze zijn, wat je er mee kan en hoe je ze toevoegt aan je Google Ads account. Daarnaast geven we je een aantal van onze favoriete scripts mee die jou meer inzicht geven in wat er gebeurt onder de motorkap van het nieuwe campagnetype van Google: Performance Max.

Customer Lifetime Value: jouw weg naar duurzame bedrijfsgroei
Blog
Google Ads

Customer Lifetime Value: jouw weg naar duurzame bedrijfsgroei

Je hebt er misschien weleens over gehoord; Customer Lifetime Value (CLV). Maar wat het precies is, waarom het belangrijk is en hoe je het berekent, is misschien niet altijd even duidelijk geweest. In dit blog zullen we je vertellen hoe Customer Lifetime Value werkt, waarom het cruciaal is voor jouw business en geven we je een voorbeeld van hoe je de CLV kunt berekenen. Ben je al benieuwd? Check dan snel de rest van de blog, zodat je ook vandaag weer iets nieuws leert!

Wat is PPC Marketing en is het de ‘heilige graal’?
Blog
Online Marketing

Wat is PPC Marketing en is het de ‘heilige graal’?

Heb je ooit de term PPC zien flitsen op je scherm en je afgevraagd wat het betekent? Dan zit je hier goed, want wij leggen het haarfijn voor je uit! PPC staat voor Pay-Per-Click, een online marketing speelveld wat een effectief wapen kan zijn om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. In deze blog duiken we dieper in de wereld van PPC marketing: wat het is, waar de term vandaan komt en wat er allemaal onder valt. We gaan van het grote plaatje naar de details. En de vraag waar iedereen natuurlijk benieuwd naar is: is PPC nou de ‘heilige graal’ binnen de online marketing?

5 tips om SEO teksten overtuigend te schrijven!
Blog
On-Page SEO

5 tips om SEO teksten overtuigend te schrijven!

We leven in een digitaal tijdperk waar veel concurrentie is en daarom is het belangrijk om goede content te creëren om op te vallen tussen de massa. Een overtuigende SEO tekst kan ervoor zorgen dat er meer verkeer naar je website komt. Overtuigend schrijven kan echter best lastig zijn en daarom delen we 5 waardevolle tips waarin we uitleggen hoe ook jij een goede SEO tekst kan schrijven. Overtuigend geschreven teksten spreken niet alleen de zoekmachines aan, maar nog belangrijker; ze kunnen ook lezers boeien en overtuigen! Na het lezen van deze blog weet je dus precies hoe je een SEO tekst kan schrijven!

Waarom wij performen
in elke branche

Als full-service digital marketing agency zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook