Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Dimphy Deitmers
SEO Specialist

Meet
Dimphy Deitmers

Hi! Leuk dat je op mijn profiel hebt geklikt! Ik ben Dimphy Deitmers en werk als SEO Specialist bij Chase. Elke dag ben ik bezig met optimalisaties doorvoeren voor onze klanten en nieuwe kansen voor hen te zoeken. Dit heeft betrekking tot alle SEO aspecten zoals content schrijven, technische problemen oplossen, technische toevoegingen doorvoeren of linkbuilding. Voor elke klant zijn er andere behoeftes en passen we een andere strategie toe. Ook voor Chase Marketing schrijf ik content, zo kun je leren van hoe wij te werk gaan als SEO specialisten. Hieronder zie je de blogs die ik tot nu toe heb geschreven!

Google core update augustus 2024, de effecten en ons advies
Blog
SEO

Google core update augustus 2024, de effecten en ons advies

De Google core update van augustus 2024 heeft veel buzz veroorzaakt binnen de SEO-gemeenschap en ondernemers. Elke core update heeft invloed op de manier waarop zoekresultaten worden weergegeven, en de augustus update is geen uitzondering. Het is daarom cruciaal om te begrijpen wat deze update inhoudt en hoe je website mogelijk wordt beïnvloed.

Google SGE (Search Generative Experience): Nieuwe zoekresultaten door AI
Blog
SEO

Google SGE (Search Generative Experience): Nieuwe zoekresultaten door AI

Google SGE transformeert zoekervaringen met AI gegenereerde antwoorden. Leer wat het is, hoe je het kan testen en wat het verschil is met Chat GPT!

Google Gemini: Wat is het en hoe gebruik je het?
Blog
Online Marketing

Google Gemini: Wat is het en hoe gebruik je het?

In deze snel groeiende tijd van kunstmatige intelligentie zal Google nooit stil zitten en komen met nieuwe, en voor ons veel veranderende, ontwikkelingen. Een van de nieuwste ontwikkelingen in dit veld is Google Gemini. Maar wat is Gemini volgens SEO-experts en hoe kun je het gebruiken? Deze blogpost duikt in de details van Gemini Google AI, hoe je Gemini kunt gebruiken, en wat het betekent voor de toekomst van AI in Nederland.

SEO en afbeeldingen: foto's optimaliseren voor je website
Blog
On-Page SEO

SEO en afbeeldingen: foto's optimaliseren voor je website

Als je de visuele inhoud van je website wilt optimaliseren, is het essentieel om de kracht van SEO bij afbeeldingen te begrijpen. Foto's zijn niet alleen bedoeld om je site visueel aantrekkelijk te maken, ze spelen ook een cruciale rol in de optimalisatie van je website voor zoekmachines. Hier gaan we alles uitzoeken over hoe je een afbeeldingen SEO-vriendelijk kunt maken en hoe je foto's kunt optimaliseren voor je website, waardoor je niet alleen de gebruikerservaring verbeterd, maar ook je SEO ranking kan verhogen. Maar laten we eerst even doornemen waarom het zo belangrijk is.

SEO en WordPress: Hoe optimaliseer je je website voor zoekmachines
Blog
On-Page SEO

SEO en WordPress: Hoe optimaliseer je je website voor zoekmachines

Dit artikel duikt dieper in het samenspel tussen SEO en WordPress, en biedt inzichten en tips over hoe je je website kunt optimaliseren voor zoekmachines om zo je online succes te vergroten. We gaan je van begin tot eind begeleiden in het opbouwen van jouw website, dus lees vooral verder.

Alles wat je moet weten over Interaction to Next Paint: INP
Blog
SEO

Alles wat je moet weten over Interaction to Next Paint: INP

De wereld van SEO staat natuurlijk nooit stil! Daarom is het belangrijk om bij te blijven met de nieuwste trends en updates. Een belangrijke wijziging is de overgang op 12 maart 2024 van First Input Delay (FID) naar Interaction to Next Paint (INP) als een van de Core Web Vitals. Deze blog duikt diep in wat INP inhoudt, hoe het wordt gemeten, hoe je het kunt optimaliseren, en waarom het belangrijk is voor SEO.

5 tips om SEO teksten overtuigend te schrijven!
Blog
On-Page SEO

5 tips om SEO teksten overtuigend te schrijven!

We leven in een digitaal tijdperk waar veel concurrentie is en daarom is het belangrijk om goede content te creëren om op te vallen tussen de massa. Een overtuigende SEO tekst kan ervoor zorgen dat er meer verkeer naar je website komt. Overtuigend schrijven kan echter best lastig zijn en daarom delen we 5 waardevolle tips waarin we uitleggen hoe ook jij een goede SEO tekst kan schrijven. Overtuigend geschreven teksten spreken niet alleen de zoekmachines aan, maar nog belangrijker; ze kunnen ook lezers boeien en overtuigen! Na het lezen van deze blog weet je dus precies hoe je een SEO tekst kan schrijven!

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing bureau zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook