Een gebruiker aan je LinkedIn advertentie account toevoegen kan al in een paar makkelijke stappen. Wij leggen hier de 4 stappen uit met afbeeldingen als voorbeelden!
Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina
Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders
Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders
Stap 4: Voeg een gebruiker toe
Onderstaand de uitleg en afbeeldingen over hoe je een gebruiker kan toevoegen aan je LinkedIn account.
Stap 1: Log in bij de LinkedIn bedrijfspagina
Surf naar de website van LinkedIn
(https://linkedin.com)
Log in met je LinkedIn account en navigeer naar de bedrijfspagina.
Ga hierbij naar “work” en klik op “bedrijf:[bedrijfsnaam].
Stap 2: Navigeer naar tools voor beheerders
Op de bedrijfspagina aangekomen zijn er verschillende optie’s om de bedrijfspagina aan te passen en te beheren. We navigeren hierbij naar rechts bovenin de pagina en klikken op de tekst “Tools voor beheerders”.
Stap 3: Navigeer naar paginabeheerders
Wanneer je op “Tools voor beheerders” heb geklikt komt er een dropdown met een menu van verschillende mogelijkheden. In dit menu staan opties voor de instellingen van de linkedIn bedrijfspagina.
Klik hierbij op “Paginabeheerders”:
Stap 4: Voeg een gebruiker toe
Wanneer je op paginabeheerders hebt geklikt komt er een dropdown menu. Hier zijn verschillende niveau’s te zien om beheerders toe te voegen aan de LinkedIn pagina. Wanneer je iemand wilt toevoegen om de advertenties op je LinkedIn te beheren klik je op “Personen die gesponsorde content kunnen plaatsen”.
Typ hier de naam van de persoon die je wilt toevoegen om de advertenties te beheren.
Tip: Voeg eerst de persoon die je wilt toevoegen als advertentiebeheerder als connectie toe op LinkedIn.
Vul hier de naam in van de aan wie persoon je toegang wilt verlenen:
Vervolgens zal de persoon die je hebt toegevoegd een medling krijgen en toegang hebben tot het LinkedIn advertentieaccount.
Bij Chase Marketing volgen we veel cursussen, blogs en webinars. Daarnaast doen we dagelijks weer nieuwe inzichten op door middel van het uitvoeren van online marketing werkzaamheden. Deze kennis delen we graag!
Heb je specifieke onderdelen waarover je meer wilt weten? Stuur een mailtje en we schrijven er graag een blog over.