Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Ward Jansen
Advertising, Tracking Specialist

Meet
Ward Jansen

Welkom op mijn profielpagina! Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Ward Jansen, werkzaam bij Chase Marketing als Digital Advertising en Tracking specialist. Dagelijks houd ik me bezig om de beste resultaten neer te zetten voor mijn klanten. Op het gebied van tracking zorg ik er voor dat alle data goed wordt verzameld en geoptimaliseerd aan de hand van de nieuwste ontwikkelingen, zoals bijvoorbeeld het verdwijnen van third-party cookies. Zou je graag je online resultaten verbeteren of loop je tegen problemen aan met tracking? Neem contact met ons op of kom gezellig langs op kantoor, dan bespreken we wat de mogelijkheden zijn.

Betrouwbaar A/B Testen in Google Ads met de Experimenten Tool
Blog
Google Ads

Betrouwbaar A/B Testen in Google Ads met de Experimenten Tool

Als digitale marketeer wil je altijd blijven testen om je campagnes te optimaliseren. Een van de meest effectieve manieren om dit datagedreven te doen is A/B testen. Wat wij veel zien gebeuren is dat er twee advertenties naast elkaar gedraaid worden in een advertentiegroep en dat hier vervolgens conclusies uit getrokken worden. Een makkelijke, voor de hand liggende en snelle strategie, maar vaak niet heel betrouwbaar! Graag leggen we je uit waarom de Experimenten tool van Google Ads jouw go-to A/B test tool zou moeten zijn. En last but not least, geven we je de concrete handvatten waarmee je direct je eigen A/B test via de Experimenten tool kunt opzetten. Klinkt goed? Let’s go!

Wat is tracking en hoe pas je het toe?
Blog
Tracking

Wat is tracking en hoe pas je het toe?

Tracking, een term die steeds vaker opduikt in het digitale landschap, omvat het volgen en verzamelen van gegevens over het online gedrag van gebruikers. Deze blog werpt een diepgaande blik op de betekenis van tracking en belicht enkele belangrijke toepassingen.

Google Analytics 4: de voordelen op een rijtje
Blog
Online Marketing

Google Analytics 4: de voordelen op een rijtje

Google Analytics 4 is gearriveerd! Wij hebben, speciaal voor jullie, de grootste voordelen van deze nieuwe versie op een rijtje gezet.

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing bureau zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook