
MeetBrian de Mijttenaere
Hi! Tof dat je mij gevonden hebt! Ik ben Brian de Mijttenare, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase. Lijkt het je leuk om een keer te sparren over hoe we jou kunnen helpen groeien? Bel ons, dan kunnen we een moment plannen om kennis te maken!

Winnen met leadgeneratie voor recruitment agencies
Recruitment agencies staan voor een grote uitdaging. De concurrentie is hevig, bedrijven vissen vaak in dezelfde vijver, en budgetten lijken nooit groot genoeg. Bovendien is het lastig om met beperkte specialistische online marketing kennis, de juiste bedrijven als klant aan te trekken, zonder in de valkuil te lopen van irrelevante leads, zoals sollicitanten.
De grote vraag is: hoe bouw je een leadgeneratiestrategie op die effectief en duurzaam is? In deze blog nemen we je mee door drie bewezen stappen waarmee jouw recruitment agency kan uitblinken in een overvolle markt.
Wil je meer weten over ons leadgeneratie concept en hoe je hiermee jouw recruitment agency kan laten winnen? Bekijk dan ons leadgeneratie concept voor onze werkwijze.

Conversion Rate Optimization (CRO) in je marketingmix
Ben je benieuwd hoe Conversie Optimalisatie (CRO) de rest van je online marketingstrategie versterkt? Het integreren van CRO in je marketingmix is niet alleen een slimme zet, het is cruciaal voor het maximaliseren van je online performance. We zullen je in deze blog helemaal meenemen om conversie optimalisatie en andere essentiële onderdelen van je online marketingstrategie te verkennen. Zo gaan we kijken hoe CRO naadloos aansluit bij kanalen als Google Ads, Social Media Ads en SEO. Maar eerst de betekenis van CRO.

Customer Lifetime Value: jouw weg naar duurzame bedrijfsgroei
Je hebt er misschien weleens over gehoord; Customer Lifetime Value (CLV). Maar wat het precies is, waarom het belangrijk is en hoe je het berekent, is misschien niet altijd even duidelijk geweest. In dit blog zullen we je vertellen hoe Customer Lifetime Value werkt, waarom het cruciaal is voor jouw business en geven we je een voorbeeld van hoe je de CLV kunt berekenen. Ben je al benieuwd? Check dan snel de rest van de blog, zodat je ook vandaag weer iets nieuws leert!

Social media strategie, wat is het en wat kan je er mee?
Social media is niet meer weg te denken uit een online marketing strategie. Een geautomatiseerde post op Instagram, een link die verwijst naar je blog post op Facebook, of een snelle tweet met een verwijzing naar jouw LinkedIn pagina is tegenwoordig niet meer voldoende om succes op social media te behalen. Hiervoor heb je een social media strategie nodig.

Wat is een marketingstrategie?
Een marketingstrategie, je hebt het woord vast wel eens voorbij horen komen. Maar wat is nu precies een marketingstrategie? Dat leggen we je in deze blog uit. Een marketingstrategie is een hulpmiddel en een methode om de doelgroep en de doelende wat een bedrijf heeft te bereiken. Afhankelijk van je marketingstrategie kun je diverse marketingkanalen als hulpmiddel gebruiken om je doelen te bereiken.