Leadgen on steroids.
Zij doen het al.
6 jaar
Ervaring in leadgeneratie strategieën
1 concept
Een winnende blauwdruk voor leadgeneratie bedrijven.
“We don’t play leadgen. We own it.”
Ons leadgeneratie concept is een gameplan, ontwikkeld op basis van data en ervaring, en is een bewezen methode om jouw organisatie te helpen winnen. Leadgeneratie draait om meer dan alleen aantallen. We richten ons op kwaliteit, op leads die daadwerkelijk klant worden.
Met snelle oplossingen of trucjes win je niet. We bouwen aan een duurzame leadmachine die consistent waardevolle leads oplevert en je helpt langdurige relaties op te bouwen.
We werken nauw samen met onze partners om ervoor te zorgen dat we organisaties écht begrijpen. Dat is nodig om te excelleren, te winnen. Dat is onze missie.
Jij hebt een doel, wij de strategie.
Jij bepaalt het doel
wij de strategie.
Geen enkele leadgeneratie strategie is hetzelfde. Daarom bezitten wij als strategen de kennis en inzichten om vanuit bewezen tactieken een unieke strategie neer te leggen.
Van strategie naar resultaat.
Elke stap telt.
Performance analyse & strategie
Analyse
We starten met een grondige performance analyse.
Bedrijfsfase
Samen bepalen we in welke fase jouw bedrijf zich bevindt.
Het begint met een grondige kennismaking waarin we jouw bedrijf, de markt en de ambities leren kennen. Tijdens deze fase voeren we een uitgebreide performance analyse uit om de groeifase en kansen van jouw bedrijf te bepalen.
Dit is het fundament voor de strategie die we samen ontwikkelen, waarbij we rekening houden met je bedrijfsfase – of je nu een starter, scale-up of grown-up bent. We leggen een duidelijke basis voor een succesvolle samenwerking met heldere doelstellingen.
Website & marketing fundament
Website
We nemen het fundament van je website onder de loep.
Marketing
We creëren de basis van een marketing machine.
In deze fase bouwen we het fundament waarop we alle verdere marketinginspanningen baseren. Dit is een cruciaal moment, waarin we ervoor zorgen dat alle essentiële elementen zoals de website, tools en tracking volledig zijn geoptimaliseerd.
We richten ons op het verbeteren van de website door middel van conversie optimalisatie en het inrichten van data tracking via tools zoals Google Tag Manager.
Dit zorgt ervoor dat al het verkeer dat we later zullen genereren, ook daadwerkelijk converteert. Vervolgens duiken we in de kanalen om daar het fundament voor de toekomst in te plaatsen.
Doelgericht & rendabiliteit
Doelgericht
We werken naar een doel welke we samen opstellen.
Rendabiliteit
Rendabel worden geeft keuzevrijheid.
In fase 1 richten we ons op de uitvoering van de eerste campagnes. We optimaliseren direct op basis van data en richten ons op snelle resultaten, met een focus op quick wins.
Door doelgericht te handelen, werken we naar rendabiliteit en maximaliseren we de directe conversies.
In deze fase monitoren we het budget nauwkeurig, sluiten we snel slecht presterende elementen uit, en zetten we ons volledig in om jouw doelgroep specifiek en effectief te bereiken. Wat moet leiden tot en mogelijkheid om te verbreden.
Finetunen & opschalen
Finetunen
We finetunen de strategieën.
Opschalen
We zetten de eerste stappen in het opschalen op zoek naar meer volume.
Na de initiële optimalisaties in fase 1, gaan we in fase 2 gericht verder met opschalen. Nu we weten wat werkt, gaan we die strategieën uitbreiden.
Het laaghangende fruit is geplukt, dus richten we ons op het optimaliseren van de ‘sweet spots’. Dit betekent dat we meer budget gaan inzetten op succesvolle campagnes, terwijl we de waste minimaliseren.
Het doel is om de groei verder te versnellen zonder het risico van inefficiënties.
Verbreden en diversificeren.
Uitbreiden
Hierin zoeken we naar nieuwe doelgroepen en kanalen.
Diversificeren
De eerste stap naar een omni-channel strategie.
In fase 3 richten we ons op het uitbreiden van de campagnes naar nieuwe doelgroepen en kanalen.
Dit is hét moment om de verbreding te zoeken, door bijvoorbeeld hoger in de funnel te gaan targeten, nieuwe zoekwoorden te gebruiken of nieuwe campagne soorten te testen.
We blijven daarnaast optimaliseren wat al goed werkt, maar de focus ligt hier op groei door diversificatie.
Strategie herzien en vernieuwen.
Evalueren
Samenwerking evalueren.
Groeifase
We maken een nieuw plan voor de volgende groeifase op.
Na maanden van campagnevoering, optimalisatie en opschaling, is het tijd om een stap terug te doen en de volledige strategie opnieuw te evalueren.
We duiken diep in de data van alle campagnes en analyseren welke structuren werken, welke zoekwoorden goed presteren en waar nieuwe kansen liggen.
Op basis van deze inzichten herzien we de strategie en stellen we een nieuw plan op voor de volgende groeifase.
We zijn direct.
Bij Chase zijn we eerlijk en direct. Wij hechten veel waarde aan transparantie en een strakke communicatie. Op die manier kunnen we snel keuzes maken.
We doen het samen.
Samenwerken is niet zomaar werken – het is synchroniseren. Bij Chase werken we zij aan zij met jouw team, altijd op één lijn, altijd met dezelfde focus.
We zijn betrokken.
Persoonlijke relaties zijn voor ons key. We willen jouw doelen begrijpen en er alles aan doet om ze te bereiken. Samen bouwen we aan jouw business.
We zijn gedreven.
Onze gedrevenheid is waarom we nét die extra stap zetten. Jouw succes is ons succes, en we blijven innoveren om er het maximale uit te halen.
Wij performen. Zij winnen.
Handelen op offline data zorgt voor +77% in leads
In het begin van 2023 klopte Pro Contact op de deur van Chase Marketing. Het bedrijf weet als geen ander hoe je personeel vindt en is mede daarom snel gegroeid. Maar deze groei moet natuurlijk ook gevoed worden met nieuwe klanten. Daarom vroeg Pro Contact om hulp en wilde nieuwe business afspraken halen uit de Google Ads campagnes.
Hoe Chase Marketing dit voor elkaar heeft gekregen met behulp van Google Ads, tracking en het handelen op data, dat lees je in deze case.
Toename van 967% in conversies in leadgeneratie
Het maximale uit een winactie halen middels het strategisch inzetten van Google Ads en continu optimaliseren. Deze case voor Robos realisatie is het perfecte voorbeeld van continuering in leads genereren.
Wereldwijd op topposities in Google
Om internationaal goed gevonden te worden in Google moet je een goede achterliggende strategie hebben wat begint bij de techniek van een website. Dit is hoe wij het hebben gedaan voor Reanda Netherlands!
Maand op maand groei in verkoop van vakantiewoningen
Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!
226% groei offerte aanvragen door SEO & SEA
Van der Blij is dé toeleverancier voor kraanbedrijven, prefabbetonfabrieken en bouwplaatsen in Nederland. Ze leveren een totaalpakket aan hijstechniek en prefab materialen en bieden ook een test en keur service aan. Van der Blij wil op deze manier de beste partner zijn voor haar klanten.
Wereldwijd op topposities in Google
Om internationaal goed gevonden te worden in Google moet je een goede achterliggende strategie hebben wat begint bij de techniek van een website. Dit is hoe wij het hebben gedaan voor Reanda Netherlands!
Handelen op offline data zorgt voor +77% in leads
In het begin van 2023 klopte Pro Contact op de deur van Chase Marketing. Het bedrijf weet als geen ander hoe je personeel vindt en is mede daarom snel gegroeid. Maar deze groei moet natuurlijk ook gevoed worden met nieuwe klanten. Daarom vroeg Pro Contact om hulp en wilde nieuwe business afspraken halen uit de Google Ads campagnes.
Hoe Chase Marketing dit voor elkaar heeft gekregen met behulp van Google Ads, tracking en het handelen op data, dat lees je in deze case.
226% groei offerte aanvragen door SEO & SEA
Van der Blij is dé toeleverancier voor kraanbedrijven, prefabbetonfabrieken en bouwplaatsen in Nederland. Ze leveren een totaalpakket aan hijstechniek en prefab materialen en bieden ook een test en keur service aan. Van der Blij wil op deze manier de beste partner zijn voor haar klanten.
Winnen met partners waar we op kunnen vertrouwen
Platformen
De beste platformen om onze partners te helpen winnen
Partners
We zijn agency partner van de beste tools
Onze tech-stack waarmee we slimmer, sneller en beter kunnen zijn.
Creatief
Efficiënt samenwerken voor creativiteit
Data-gedreven
Maximaliseer je ROI met de beste performance tools
Slimme marketing tools waarmee we onze partners helpen winnen
Conversie
De beste tools voor een betere conversie.
Automation
Versnel processen en maximaliseer impact
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Waarom we doen wat we doen
Bij Chase hanteren we bewezen performance marketing strategieën, onze concepten, die de basis leggen voor duurzame groei.
Wij beloven geen snelle successen, maar committeren ons aan een langetermijnvisie.
Door nauw samen te werken met onze partners, zorgen we dat succes geen toeval is, maar het resultaat van een diepgaande samenwerking.
Samen realiseren we blijvende topprestaties.