Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performace analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Gratis download

Winstgevende advertentiestrategie voor <span class="rt-h2-blue">leadgeneratie</span>

Lees onze visie om een winnende groeistrategie uit te werken en meer leads te genereren voor jouw bedrijf.

Inspiratie voor <span class="rt-par-blue">leadgenerators</span>

Hoe meet je succes bij <span class="rt-par-blue">leadgeneratie</span>

Omgang met <span class="rt-par-blue">winstberekeningen</span>

Download het gratis e-book
Winstgevende advertentiestrategie voor leadgeneratie

Performance Marketing on steroids. Zij doen het al.

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Ga de diepte in met ons <span class="rt-h2-blue">eBook.</span>

<span class="rt-small-bold">Talloze leadgenrators</span>

Wij geven je veel inspiratie in de mogelijkheden om leads te genereren en geven hierbij voorbeelden, per onderdeel, hoe dit werkt.

<span class="rt-small-bold">Het effect van campagne metingen</span>

Om succesvol campagnes te draaien is het meten van conversies een must. Wij leren hoe je goed om kunt gaan met de data inzichtelijk te krijgen.

<span class="rt-small-bold">Sturen op winst in plaats van een kosten per lead</span>

Ook duiken we in de wereld van winstgevendheid. Wij sturen idealiter op winst, in plaats van een kosten per lead. Zo berekenen wij een ROAS. Hierbij zetten wij offline conversion tracking in.

Twan van Chase Marketing