Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performace analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Een nieuwe huisstijl en een <span class="rt-h2-white">moderne make-over</span> van de JM Amsterdam website

Jonge Makelaars vereniging Amsterdam (JMA) kwam bij ons aankloppen met de hoofdvraag: Kunnen jullie een vertaalslag maken in het moderniseren van onze vereniging die zich hard maakt voor jonge makelaars in Amsterdam. Het logo van JMA was gedateerd, hun website ondervond vaak kuren, had een ouderwets design en ze moesten alle inschrijvingen die binnen kwamen via de website handmatig verwerken. Dat kon beter!

JM Amsterdam

CMS

WordPress

Soort

Website

Ook zo'n project?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen bouwen we een project waar we trots op zijn!

Praat met een strateeg

Een nieuwe huisstijl en een <span class="rt-h2-white">moderne make-over</span> van de JM Amsterdam website

Jonge Makelaars vereniging Amsterdam (JMA) kwam bij ons aankloppen met de hoofdvraag: Kunnen jullie een vertaalslag maken in het moderniseren van onze vereniging die zich hard maakt voor jonge makelaars in Amsterdam. Het logo van JMA was gedateerd, hun website ondervond vaak kuren, had een ouderwets design en ze moesten alle inschrijvingen die binnen kwamen via de website handmatig verwerken. Dat kon beter!

JM Amsterdam

CMS

WordPress

Soort

Website

Ook zo'n project?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen bouwen we een project waar we trots op zijn!

Praat met een strateeg

Sinds 1992

De netwerkclub voor vastgoedprofessionals.

De netwerkclub

Voor jonge vastgoedprofessionals uit Amsterdam

Over <span class="rt-h2-white">JM Amsterdam</span>

JMA staat voor Jonge Makelaars Amsterdam. Het is een vereniging dat zich bezighoudt met jonge makelaars in Amsterdam. Wanneer je bij JMA inschrijft kun je gebruik maken van de leuke evenementen die zij organiseren, zoals bowlen, hun bootborrel of het eindfeest dat elke keer op het einde van het jaar wordt georganiseerd. Ook organiseren zij regelmatig borrels waarmee leden hun netwerk kunnen uitbreiden en versterken.

Sinds 1992

De netwerkclub voor vastgoedprofessionals.

De netwerkclub

Voor jonge vastgoedprofessionals uit Amsterdam

Over <span class="rt-h2-white">JM Amsterdam</span>

JMA staat voor Jonge Makelaars Amsterdam. Het is een vereniging dat zich bezighoudt met jonge makelaars in Amsterdam. Wanneer je bij JMA inschrijft kun je gebruik maken van de leuke evenementen die zij organiseren, zoals bowlen, hun bootborrel of het eindfeest dat elke keer op het einde van het jaar wordt georganiseerd. Ook organiseren zij regelmatig borrels waarmee leden hun netwerk kunnen uitbreiden en versterken.

<span class="label">Projectomschrijving</span>

Logo design

Het logo moest een Amsterdamse uitstraling krijgen, daarnaast was het belangrijk dat het logo professioneel en modern was. JMA is een vereniging die zich richt op jonge makelaars, het logo moest dan ook aanspreken bij een jongvolwassen doelgroep tussen 20 en circa 35 jaar. Om een goed beeld te krijgen van de wensen van de klant zijn we begonnen met 9 totaal verschillende varianten om vanuit daar voort te borduren tot het eindresultaat: een modern Amsterdams ogend logo waarin de letters van JMA in elkaar smelten.

Webdesign

Voor de website was het belangrijk dat deze een frisse look zou krijgen. Daarnaast moet het gemakkelijk zijn om te kunnen inschrijven via de website en wilden ze een evenementenkalender waarop alle lopende evenementen te zien zijn. Voordat JMA bij Chase kwam moesten zij alle inschrijvingen handmatig verwerken en leden per persoon apart mailen. Dit is nu geautomatiseerd door een koppeling tussen de website en Mailchimp, waarin verschillende groepen zijn aangemaakt voor alle evenementen en automatische mails zijn opgesteld die leden ontvangen nadat ze zijn ingeschreven.

Het <span class="rt-h2-onyx">proces</span>

De vraagstelling

JM Amsterdam had als doel om een gebruiksvriendelijke website te ontwikkelen waar leden eenvoudig evenementen kunnen bekijken en zich kunnen aanmelden. Het was belangrijk om een overzichtelijke agenda te integreren, speciaal voor leden, met de mogelijkheid om zich direct in te schrijven voor evenementen en de betaling eenvoudig te regelen via de website.

Gekozen CMS (WordPress)

WordPress werd gekozen vanwege het gebruiksgemak en de schaalbaarheid, waardoor het platform ideaal is om specifieke functionaliteiten zoals een evenementenagenda en betalingssystemen te implementeren.

Speciale functionaliteiten

De website bevat een agenda speciaal voor de leden van JM Amsterdam, waar ze zich eenvoudig kunnen aanmelden voor evenementen. Naast deze aanmeldfunctionaliteit is er een ingebouwde betaaloptie, waardoor leden direct kunnen betalen bij het inschrijven voor evenementen. Dit maakt het proces eenvoudig en efficiënt, zowel voor de leden als voor het beheer van de evenementen.

1 maand

Project looptijd

1.5 seconden

Website snelheid

Een <span class="rt-h2-white">duidelijke website?</span> voor de leden van JM Amsterdam

De livegang van de website resulteerde in een slimme ledenervaring met eenvoudige registratie voor nieuwe leden.

1 maand

Project looptijd

1.5 seconden

Website snelheid

Een <span class="rt-h2-white">duidelijke website?</span> voor de leden van JM Amsterdam

De livegang van de website resulteerde in een slimme ledenervaring met eenvoudige registratie voor nieuwe leden.

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Vaak gelezen en bekeken

Vaak gelezen en bekeken

Eyecatchers luxe

Eyecatchers luxe

Leadgeneratie
eCommerce
Bekijk de case
Bekijk de case

Eyecatchers luxe

Voor Eyecatchers luxe was al een eerste versie gebouwd. Wij mochten mee helpen om het design te professionaliseren, de functionaliteiten in te bouwen en de prachtige producten op een krachtige manier online uit te laten komen. Een leuk proces!

Eyecatchers luxe
Ottovino

Ottovino

Leadgeneratie
eCommerce
Bekijk de case
Bekijk de case

Ottovino

Ottovino werkt naar een nieuwe positionering en professionalisering op online gebied. Wij hebben erg veel leuke sparsessies gehad wat heeft geresulteerd in een erg soepel proces naar de nieuwe Shopify webshop!

Ottovino