<span class="rt-h2-white">Verdubbeling</span> in Conversiepercentage voor accountantskantoor
De markt van accountancykantoren is een markt met gevestigde spelers en veel concurrentie. Een echte uitdaging voor Reanda Netherlands om in deze markt nieuwe leads te gaan behalen. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt!
<span class="rt-h2-white">Verdubbeling</span> in Conversiepercentage voor accountantskantoor
De markt van accountancykantoren is een markt met gevestigde spelers en veel concurrentie. Een echte uitdaging voor Reanda Netherlands om in deze markt nieuwe leads te gaan behalen. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt!
<span class="rt-h2-white">Verdubbeling</span> in Conversiepercentage voor accountantskantoor
De markt van accountancykantoren is een markt met gevestigde spelers en veel concurrentie. Een echte uitdaging voor Reanda Netherlands om in deze markt nieuwe leads te gaan behalen. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt!
Positionering in de accountancy markt
De markt voor accountancy kantoren wordt gedomineerd door grote spelers zoals PwC, Deloitte en Ernst & Young. Dit maakt het een uitdagende omgeving voor Reanda Netherlands om zich te <span class="rt-par-green">positioneren</span>. Het doel van onze samenwerking was om Reanda Netherlands te helpen nieuwe leads te genereren in deze zeer concurrerende markt.
Als full-service online marketing bureau keken we niet alleen naar het optimaliseren van de advertising campagnes en het verbeteren van de organische posities in zoekmachines, maar gingen we een stap verder. We besloten de website van Reanda Netherlands grondig te analyseren met behulp van onze geavanceerde analysetools om extra kansen te ontdekken.
Klant sinds 2019
Al sinds 2029 werken wij samen met Reanda Netherlands aan online marketing
Nummer 21
van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld
Over <span class="rt-h2-onyx">Reanda Netherlands</span>
Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.
Klant sinds 2019
Al sinds 2029 werken wij samen met Reanda Netherlands aan online marketing
Nummer 21
van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld
Over <span class="rt-h2-onyx">Reanda Netherlands</span>
Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.
Klant sinds 2019
Al sinds 2029 werken wij samen met Reanda Netherlands aan online marketing
Nummer 21
van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld
Over <span class="rt-h2-onyx">Reanda Netherlands</span>
Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.
Datagedreven <span class="rt-h2-onyx">conversieoptimalisatie</span>
Uit onze benchmarkanalyse bleek dat de bezoekersvolumes van de website vergelijkbaar waren met de volumes binnen de branche, wat bevestigde dat de huidige campagnes goed presteerden. Toch viel op dat het conversiepercentage van de landingspagina's lager was dan gemiddeld. Dit gaf ons een duidelijk punt van verbetering, waarbij we zagen dat er voor Reanda Netherlands aanzienlijke winst te behalen viel door het verhogen van het aantal online leads. Met deze inzichten konden we een gerichte strategie ontwikkelen om de conversie op de landingspagina's te optimaliseren en zo de leadgeneratie te stimuleren.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Na het constateren van het lage conversiepercentage op de landingspagina’s, hebben we besloten de focus te leggen op Conversion Rate Optimization (CRO). Hiervoor hebben we een nieuwe landingspagina ontworpen, die overzichtelijker is en gebruik maakt van UX-elementen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. Door minder grote stukken tekst te gebruiken en de pagina overzichtelijker te maken, zorgden we ervoor dat bezoekers de pagina makkelijker en prettiger kunnen navigeren.
Naast de verbeterde gebruikservaring hebben we de teksten op de nieuwe landingspagina gestructureerd om de meest voorkomende vragen van bezoekers te beantwoorden. De wie-, hoe- en waarom-vragen werden duidelijk en beknopt behandeld. Bovendien hebben we meerdere conversieknoppen toegevoegd, zodat bezoekers worden aangespoord tot actie en gemakkelijker het contactformulier kunnen vinden. Dit verhoogde de kans op leadgeneratie.
We hebben een A/B test opgesteld waarin we de huidige en nieuwe landingspagina tegelijkertijd met elkaar lieten lopen. Hierbij zorgden we ervoor dat er ongeveer 50% van de bezoekers naar de oude landingspagina gingen en 50% naar de nieuwe. Na vier weken hebben we genoeg data weten binnen te halen dat deze significant was. De resultaten van de A/B test hebben we geanalyseerd en hier kwam het volgende uit:
- Conversies – De conversies van de nieuwe landingspagina zijn gestegen met 98,88%.
- Conversiepercentage – Het conversiepercentage van de nieuwe landingspagina is gestegen met 119,48%.
Na het constateren van het lage conversiepercentage op de landingspagina’s, hebben we besloten de focus te leggen op Conversion Rate Optimization (CRO). Hiervoor hebben we een nieuwe landingspagina ontworpen, die overzichtelijker is en gebruik maakt van UX-elementen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. Door minder grote stukken tekst te gebruiken en de pagina overzichtelijker te maken, zorgden we ervoor dat bezoekers de pagina makkelijker en prettiger kunnen navigeren.
Naast de verbeterde gebruikservaring hebben we de teksten op de nieuwe landingspagina gestructureerd om de meest voorkomende vragen van bezoekers te beantwoorden. De wie-, hoe- en waarom-vragen werden duidelijk en beknopt behandeld. Bovendien hebben we meerdere conversieknoppen toegevoegd, zodat bezoekers worden aangespoord tot actie en gemakkelijker het contactformulier kunnen vinden. Dit verhoogde de kans op leadgeneratie.
We hebben een A/B test opgesteld waarin we de huidige en nieuwe landingspagina tegelijkertijd met elkaar lieten lopen. Hierbij zorgden we ervoor dat er ongeveer 50% van de bezoekers naar de oude landingspagina gingen en 50% naar de nieuwe. Na vier weken hebben we genoeg data weten binnen te halen dat deze significant was. De resultaten van de A/B test hebben we geanalyseerd en hier kwam het volgende uit:
- Conversies – De conversies van de nieuwe landingspagina zijn gestegen met 98,88%.
- Conversiepercentage – Het conversiepercentage van de nieuwe landingspagina is gestegen met 119,48%.
Na het constateren van het lage conversiepercentage op de landingspagina’s, hebben we besloten de focus te leggen op Conversion Rate Optimization (CRO). Hiervoor hebben we een nieuwe landingspagina ontworpen, die overzichtelijker is en gebruik maakt van UX-elementen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. Door minder grote stukken tekst te gebruiken en de pagina overzichtelijker te maken, zorgden we ervoor dat bezoekers de pagina makkelijker en prettiger kunnen navigeren.
Naast de verbeterde gebruikservaring hebben we de teksten op de nieuwe landingspagina gestructureerd om de meest voorkomende vragen van bezoekers te beantwoorden. De wie-, hoe- en waarom-vragen werden duidelijk en beknopt behandeld. Bovendien hebben we meerdere conversieknoppen toegevoegd, zodat bezoekers worden aangespoord tot actie en gemakkelijker het contactformulier kunnen vinden. Dit verhoogde de kans op leadgeneratie.
We hebben een A/B test opgesteld waarin we de huidige en nieuwe landingspagina tegelijkertijd met elkaar lieten lopen. Hierbij zorgden we ervoor dat er ongeveer 50% van de bezoekers naar de oude landingspagina gingen en 50% naar de nieuwe. Na vier weken hebben we genoeg data weten binnen te halen dat deze significant was. De resultaten van de A/B test hebben we geanalyseerd en hier kwam het volgende uit:
- Conversies – De conversies van de nieuwe landingspagina zijn gestegen met 98,88%.
- Conversiepercentage – Het conversiepercentage van de nieuwe landingspagina is gestegen met 119,48%.
100%
Stijging in relevante leads door CRO
200%
Stijging in klanttevredenheid door CRO
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> Reanda Netherlands</span>
De resultaten die hierboven zijn weergeven zijn uiteraard resultaten om trots op te zijn en hebben de verwachtingen van Reanda Netherlands overtroffen.
De komende periode gaan we aan de slag om de nieuwe stijl door te voeren op de website.
Het proces van constateren, analyseren, strategie en implementeren is een cyclus wat wij continu optimaliseren om weer te werken om de volgende doelstellingen te behalen.
100%
Stijging in relevante leads door CRO
200%
Stijging in klanttevredenheid door CRO
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> Reanda Netherlands</span>
De resultaten die hierboven zijn weergeven zijn uiteraard resultaten om trots op te zijn en hebben de verwachtingen van Reanda Netherlands overtroffen.
De komende periode gaan we aan de slag om de nieuwe stijl door te voeren op de website.
Het proces van constateren, analyseren, strategie en implementeren is een cyclus wat wij continu optimaliseren om weer te werken om de volgende doelstellingen te behalen.
100%
Stijging in relevante leads door CRO
200%
Stijging in klanttevredenheid door CRO
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> Reanda Netherlands</span>
De resultaten die hierboven zijn weergeven zijn uiteraard resultaten om trots op te zijn en hebben de verwachtingen van Reanda Netherlands overtroffen.
De komende periode gaan we aan de slag om de nieuwe stijl door te voeren op de website.
Het proces van constateren, analyseren, strategie en implementeren is een cyclus wat wij continu optimaliseren om weer te werken om de volgende doelstellingen te behalen.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.