Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

<span class="rt-h2-white">Verdubbeling</span> in Conversiepercentage voor accountantskantoor

De markt van accountancykantoren is een markt met gevestigde spelers en veel concurrentie. Een echte uitdaging voor Reanda Netherlands om in deze markt nieuwe leads te gaan behalen. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt!

Verdubbeling Conversiepercentage

+98,88% Conversies

+119,48% Conversiepercentage

8 min leestijd

Jij wilt ook een toffe case he

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Ja joh kom op dan

<span class="rt-h2-white">Verdubbeling</span> in Conversiepercentage voor accountantskantoor

De markt van accountancykantoren is een markt met gevestigde spelers en veel concurrentie. Een echte uitdaging voor Reanda Netherlands om in deze markt nieuwe leads te gaan behalen. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt!

Verdubbeling Conversiepercentage

+98,88% Conversies

+119,48% Conversiepercentage

Ook zo'n case?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen halen wij zulke cases!

Vrijblijvende performance analyse

<span class="rt-h2-white">Verdubbeling</span> in Conversiepercentage voor accountantskantoor

De markt van accountancykantoren is een markt met gevestigde spelers en veel concurrentie. Een echte uitdaging voor Reanda Netherlands om in deze markt nieuwe leads te gaan behalen. Lees hier hoe wij dit hebben aangepakt!

Verdubbeling Conversiepercentage

+98,88% Conversies

+119,48% Conversiepercentage

Ook zo'n case?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen halen wij zulke cases!

Vrijblijvende performance analyse

Positionering in de accountancy markt

De markt voor accountancy kantoren wordt gedomineerd door grote spelers zoals PwC, Deloitte en Ernst & Young. Dit maakt het een uitdagende omgeving voor Reanda Netherlands om zich te <span class="rt-par-green">positioneren</span>. Het doel van onze samenwerking was om Reanda Netherlands te helpen nieuwe leads te genereren in deze zeer concurrerende markt.

Als full-service online marketing bureau keken we niet alleen naar het optimaliseren van de advertising campagnes en het verbeteren van de organische posities in zoekmachines, maar gingen we een stap verder. We besloten de website van Reanda Netherlands grondig te analyseren met behulp van onze geavanceerde analysetools om extra kansen te ontdekken.

Klant sinds 2019

Al sinds 2029 werken wij samen met Reanda Netherlands aan online marketing

Nummer 21

van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld

Over <span class="rt-h2-onyx">Reanda Netherlands</span>

Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.

Klant sinds 2019

Al sinds 2029 werken wij samen met Reanda Netherlands aan online marketing

Nummer 21

van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld

Over <span class="rt-h2-onyx">Reanda Netherlands</span>

Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.

Klant sinds 2019

Al sinds 2029 werken wij samen met Reanda Netherlands aan online marketing

Nummer 21

van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld

Over <span class="rt-h2-onyx">Reanda Netherlands</span>

Reanda Nederland is een accountants-, belasting- en advieskantoor in Nederland dat zich exclusief specialiseert in het helpen van internationale bedrijven die zaken doen in Nederland. Reanda Netherlands is onderdeel van Reanda International, nummer 21 van internationale accountantsnetwerken over de hele wereld.

Datagedreven <span class="rt-h2-onyx">conversieoptimalisatie</span>

Uit onze benchmarkanalyse bleek dat de bezoekersvolumes van de website vergelijkbaar waren met de volumes binnen de branche, wat bevestigde dat de huidige campagnes goed presteerden. Toch viel op dat het conversiepercentage van de landingspagina's lager was dan gemiddeld. Dit gaf ons een duidelijk punt van verbetering, waarbij we zagen dat er voor Reanda Netherlands aanzienlijke winst te behalen viel door het verhogen van het aantal online leads. Met deze inzichten konden we een gerichte strategie ontwikkelen om de conversie op de landingspagina's te optimaliseren en zo de leadgeneratie te stimuleren.

Van strategie naar resultaat, stap voor stap

Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.

Van strategie naar resultaat, stap voor stap

Fase 1
Optimalisatie van de landingspagina

Na het constateren van het lage conversiepercentage op de landingspagina’s, hebben we besloten de focus te leggen op Conversion Rate Optimization (CRO). Hiervoor hebben we een nieuwe landingspagina ontworpen, die overzichtelijker is en gebruik maakt van UX-elementen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. Door minder grote stukken tekst te gebruiken en de pagina overzichtelijker te maken, zorgden we ervoor dat bezoekers de pagina makkelijker en prettiger kunnen navigeren.

Optimalisatie van de landingspagina
Fase 2
Structuur en conversiegerichte aanpassingen

Naast de verbeterde gebruikservaring hebben we de teksten op de nieuwe landingspagina gestructureerd om de meest voorkomende vragen van bezoekers te beantwoorden. De wie-, hoe- en waarom-vragen werden duidelijk en beknopt behandeld. Bovendien hebben we meerdere conversieknoppen toegevoegd, zodat bezoekers worden aangespoord tot actie en gemakkelijker het contactformulier kunnen vinden. Dit verhoogde de kans op leadgeneratie.

Structuur en conversiegerichte aanpassingen
Het resultaat
Een mooie groei

We hebben een A/B test opgesteld waarin we de huidige en nieuwe landingspagina tegelijkertijd met elkaar lieten lopen. Hierbij zorgden we ervoor dat er ongeveer 50% van de bezoekers naar de oude landingspagina gingen en 50% naar de nieuwe. Na vier weken hebben we genoeg data weten binnen te halen dat deze significant was. De resultaten van de A/B test hebben we geanalyseerd en hier kwam het volgende uit:

  • Conversies – De conversies van de nieuwe landingspagina zijn gestegen met 98,88%.
  • Conversiepercentage – Het conversiepercentage van de nieuwe landingspagina is gestegen met 119,48%.

Een mooie groei
Fase 1
Optimalisatie van de landingspagina

Na het constateren van het lage conversiepercentage op de landingspagina’s, hebben we besloten de focus te leggen op Conversion Rate Optimization (CRO). Hiervoor hebben we een nieuwe landingspagina ontworpen, die overzichtelijker is en gebruik maakt van UX-elementen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. Door minder grote stukken tekst te gebruiken en de pagina overzichtelijker te maken, zorgden we ervoor dat bezoekers de pagina makkelijker en prettiger kunnen navigeren.

Optimalisatie van de landingspagina
Fase 2
Structuur en conversiegerichte aanpassingen

Naast de verbeterde gebruikservaring hebben we de teksten op de nieuwe landingspagina gestructureerd om de meest voorkomende vragen van bezoekers te beantwoorden. De wie-, hoe- en waarom-vragen werden duidelijk en beknopt behandeld. Bovendien hebben we meerdere conversieknoppen toegevoegd, zodat bezoekers worden aangespoord tot actie en gemakkelijker het contactformulier kunnen vinden. Dit verhoogde de kans op leadgeneratie.

Structuur en conversiegerichte aanpassingen
Het resultaat
Een mooie groei

We hebben een A/B test opgesteld waarin we de huidige en nieuwe landingspagina tegelijkertijd met elkaar lieten lopen. Hierbij zorgden we ervoor dat er ongeveer 50% van de bezoekers naar de oude landingspagina gingen en 50% naar de nieuwe. Na vier weken hebben we genoeg data weten binnen te halen dat deze significant was. De resultaten van de A/B test hebben we geanalyseerd en hier kwam het volgende uit:

  • Conversies – De conversies van de nieuwe landingspagina zijn gestegen met 98,88%.
  • Conversiepercentage – Het conversiepercentage van de nieuwe landingspagina is gestegen met 119,48%.

Een mooie groei
Fase 1
Optimalisatie van de landingspagina

Na het constateren van het lage conversiepercentage op de landingspagina’s, hebben we besloten de focus te leggen op Conversion Rate Optimization (CRO). Hiervoor hebben we een nieuwe landingspagina ontworpen, die overzichtelijker is en gebruik maakt van UX-elementen om de ervaring van de bezoeker te verbeteren. Door minder grote stukken tekst te gebruiken en de pagina overzichtelijker te maken, zorgden we ervoor dat bezoekers de pagina makkelijker en prettiger kunnen navigeren.

Optimalisatie van de landingspagina
Fase 2
Structuur en conversiegerichte aanpassingen

Naast de verbeterde gebruikservaring hebben we de teksten op de nieuwe landingspagina gestructureerd om de meest voorkomende vragen van bezoekers te beantwoorden. De wie-, hoe- en waarom-vragen werden duidelijk en beknopt behandeld. Bovendien hebben we meerdere conversieknoppen toegevoegd, zodat bezoekers worden aangespoord tot actie en gemakkelijker het contactformulier kunnen vinden. Dit verhoogde de kans op leadgeneratie.

Structuur en conversiegerichte aanpassingen
Het resultaat
Een mooie groei

We hebben een A/B test opgesteld waarin we de huidige en nieuwe landingspagina tegelijkertijd met elkaar lieten lopen. Hierbij zorgden we ervoor dat er ongeveer 50% van de bezoekers naar de oude landingspagina gingen en 50% naar de nieuwe. Na vier weken hebben we genoeg data weten binnen te halen dat deze significant was. De resultaten van de A/B test hebben we geanalyseerd en hier kwam het volgende uit:

  • Conversies – De conversies van de nieuwe landingspagina zijn gestegen met 98,88%.
  • Conversiepercentage – Het conversiepercentage van de nieuwe landingspagina is gestegen met 119,48%.

Een mooie groei

100%

Stijging in relevante leads door CRO

200%

Stijging in klanttevredenheid door CRO

Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> Reanda Netherlands</span>

De resultaten die hierboven zijn weergeven zijn uiteraard resultaten om trots op te zijn en hebben de verwachtingen van Reanda Netherlands overtroffen.

De komende periode gaan we aan de slag om de nieuwe stijl door te voeren op de website.

Het proces van constateren, analyseren, strategie en implementeren is een cyclus wat wij continu optimaliseren om weer te werken om de volgende doelstellingen te behalen.

100%

Stijging in relevante leads door CRO

200%

Stijging in klanttevredenheid door CRO

Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> Reanda Netherlands</span>

De resultaten die hierboven zijn weergeven zijn uiteraard resultaten om trots op te zijn en hebben de verwachtingen van Reanda Netherlands overtroffen.

De komende periode gaan we aan de slag om de nieuwe stijl door te voeren op de website.

Het proces van constateren, analyseren, strategie en implementeren is een cyclus wat wij continu optimaliseren om weer te werken om de volgende doelstellingen te behalen.

100%

Stijging in relevante leads door CRO

200%

Stijging in klanttevredenheid door CRO

Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> Reanda Netherlands</span>

De resultaten die hierboven zijn weergeven zijn uiteraard resultaten om trots op te zijn en hebben de verwachtingen van Reanda Netherlands overtroffen.

De komende periode gaan we aan de slag om de nieuwe stijl door te voeren op de website.

Het proces van constateren, analyseren, strategie en implementeren is een cyclus wat wij continu optimaliseren om weer te werken om de volgende doelstellingen te behalen.

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

We duiken in je DNA

Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle