Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ontdek de kracht van <span class="rt-h1-blue">Server-Side Tagging</span>

Ben je klaar om de wereld van server-side tagging en tracking te verkennen?

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
Server-Side trackingServer-Side tracking
Server-Side trackingServer-Side tracking

Winnen met
Server-Side tracking

Alles om te kunnen vertrouwen op onze skills.

No items found.

Wij performen. Zij winnen.
Zij doen het al.

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce

Voorloper in
deze branches

Voor advocaten

Chase helpt advocatenkantoren om te winnen in een competitieve markt met effectieve leadgeneratie en zichtbaarheid. Samen zetten we de strategie neer voor groei en een sterk merk.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor fashion

Met onze full-funnel marketingstrategieën maken we van jouw fashion merk een impactvolle speler. Bereik je doelgroep, verhoog je conversies, en bouw aan blijvende merkwaarde.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor recruitment

Trek de juiste sollicitanten aan én genereer waardevolle leads. Wij zorgen ervoor dat recruitment bedrijven groeien met een data-gedreven aanpak en meetbare resultaten.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor cosmetica

Creëer een unieke propositie en val op in de markt. Onze eCommerce strategieën zorgen voor meer zichtbaarheid en loyale klanten, zodat jouw cosmetica merk blijft groeien.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten voor Leadgeneratie & eCommerce

Voor vastgoed

Bouw aan duurzame groei en trek investeerders aan. Met bewezen leadgeneratie technieken helpt Chase jouw vastgoedprojecten om blijvende impact te maken.

6 jaar

Ervaring in full funnel 
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor B2B eCommerce

Maak gebruik van op maat gemaakte wholesale strategieën die je verkoop stimuleren. Chase ondersteunt B2B eCommerce bedrijven om online te excelleren en winstgevend te groeien.

6 jaar

Ervaring in full funnel
performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Voor advocaten
Leadgen

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Winnen in deze competitieve branche met onze performance marketing strategieën.

Voor fashion
eCommerce

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Maak blijvende impact met jouw fashion label.

Voor recruitment
Leadgen

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Ontvang leads én sollicitantent met onze performance marketing strategieën.

Voor cosmetica
eCommerce

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Perform in een competitieve branche met onze performance marketing strategieën.

Voor vastgoed
Leadgen

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Bouw aan een duurzame vastgoed organisatie met onze strategieën.

Voor B2B eCommerce
eCommerce

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Winnen in wholesales met een op maat gemaakte blauwdruk.

Staat jouw branche er niet tussen?

Lees dan hier verder

Waarin wil jij winnen?

De juiste strategie om te kunnen vertrouwen op jouw business.

Leadgeneratie

Met oog op ieder touchpoint. Van contactformulier tot opvolging.
Ons leadgeneratie concept

eCommerce

Focus op de hele customer journey en maak impact met jouw shop.
Ons eCommerce ceoncept

Alle kennis in huis
om te winnen.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.9/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
FD Gazelle ‘23 & '24
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing agency zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook

Sever-Side tracking <span class="rt-h3-onyx">eBook</span>

Geheel gratis, omdat we vinden dat je kennis deelt.

Naam
Telefoon
Email
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing
Bekijk direct dit eBook

Tof dat je ons eBook gaat lezen!

We hebben je zojuist een email gestuurd met de bevestiging en het eBook!

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Ontdek de kracht van <span class="rt-h1-blue">Server-Side Tagging</span>

Ben je klaar om de wereld van server-side tagging en tracking te verkennen?

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle
Server-Side trackingServer-Side tracking
Server-Side trackingServer-Side tracking

Performance Marketing on steroids. Zij doen het al.

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Leer alles over <span class="rt-h2-blue">Server-Side Tagging</span>

Server-Side tracking

In ons nieuwste E-book duiken we diep in deze onderwerpen en laten we je zien hoe je jouw data naar een hoger niveau tilt. Maar voordat je je tanden zet in deze kostbare kennis, geven we je een voorproefje van wat je kunt verwachten.

Plan vrijblijvende performance check

Inhoudsopgave

Gratis tips & inspiratie

Wordt periodiek op de hoogte gehouden over online marketing!

Naam
Emailadres
Ik ontvang graag inspiratie

Het is gelukt

Je aanmelding is succesvol gelukt.

Wij zullen je periodiek op de hoogte houden van online marketing tips en zullen je  inspiratie opsturen.

Bekijk hieronder direct onze e-books.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Let’s talk

Server-Side tracking

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Server-Side Tagging: De game-changer in data tracking


Stel je voor: je navigeert in de wereld van online marketing zonder dat third-party cookies je in de weg zitten. Dat is waar server-side tagging om de hoek komt kijken. In plaats van te vertrouwen op die ouderwetse third-party cookies, verplaatst server-side tagging de actie naar jouw eigen server.

Dit betekent meer controle, betere privacy en nauwkeurigere data.

Je zwaait third-party tracking vaarwel en verwelkomt first-party tracking met open armen.

Server-Side Tracking vs. Third-Party Cookies

Het verschil is simpel: third-party cookies zijn als een bemoeizuchtige buurman die over je schouder meekijkt. De gegevens van de websitebezoeker worden verzameld en verwerkt in de browser van de gebruiker, om vervolgens gestuurd te worden naar verschillende analyse- en advertentietools. Met deze data kunnen er gepersonaliseerde advertenties en klantprofielen worden gemaakt.

Server-side tracking is als het hebben van je eigen persoonlijke assistent. Hiermee verzamel je data met first-party cookies, waardoor je directe en meer betrouwbare informatie krijgt over je bezoekers. De gegevens worden verzonden naar een server die in beheer is van de website-eigenaar. Op deze server wordt vervolgens de data verzamelt en opgeslagen.

{{ebook-component}}

Waarom overstappen op Server-Side Tagging?


Think big, act smart. Dat is het motto als het gaat om server-side tagging.

Niet alleen neem je afscheid van afhankelijkheid van derden, maar je zorgt ook voor een snellere, veiligere en meer privacybewuste website. En laten we eerlijk zijn, in een wereld waar privacy steeds belangrijker wordt, is dat geen overbodige luxe.

Met de introductie van de GDPR-privacy wetgeving in 2018 (bron), het implementeren van trackingpreventie door internetbrowsers zoals Safari en Firefox en de IOS17 update van Apple, is het steeds lastiger geworden om accurate data te verzamelen. Nu heeft ook Google aangekondigd dat ze vanuit 2024 third-party cookies volledig zullen uitfaseren.

Als we niks veranderen aan de manier waarop de tracking is ingesteld, zal er steeds minder data worden verzameld en zullen de resultaten significant verminderen van online marketing campagnes.

Om het goed verzamelen van data in de toekomst nog mogelijk te maken is het daarom essentieel om over te gaan op deze nieuwe manier van tracking.

De overgang naar first-party tracking


De overstap naar first-party tracking via server-side tagging is als het upgraden van je oude fiets naar een strakke sportwagen. Je neemt de controle over je data terug en zorgt ervoor dat je marketinginspanningen gerichter en effectiever zijn. Het is tijd om de macht over je data terug te winnen!

Het overgaan naar first-party tracking lijkt misschien erg technisch. Maar met het gebruik van de juiste tools en te snappen wat we willen meten zijn het, enkele logische stappen.

Wat hebben we nodig?

  • Een website
  • Een overzicht van events en kanalen om te tracken
  • Eigen server om alles via te tracken
  • Tijd om alles in te richten

Hoe stel je dit allemaal in?


Met behulp van Google Tag Manager kunnen we de data doorsturen naar een externe server. Binnen deze data container hebben we volledige controle over wat er wordt verzameld en naar welke kanalen dit wordt verstuurd. Het enige nadeel is dat dit een best technisch proces kan zijn. Maar geen zorgen, we’ve got you covered.

De kosten: Een noodzakelijke investering


Ja, server-side tagging is niet helemaal gratis te implementeren.

De data van de bezoeker moet namelijk vanaf de website naar een server gestuurd worden. Maar zie het als een investering in de toekomst van je bedrijf. Met de juiste setup kun je op lange termijn besparen op marketingkosten en je ROI verhogen.

Deze server online houden brengen maandelijkse/jaarlijkse kosten met zich mee. Gelukkig zijn deze kosten, in de meeste gevallen, goed te overzien.

Wil je dat één van onze specialisten je helpt? Neem dan contact op!

GDPR en Server-Side Tagging: Een perfecte match


Met behulp van server-side tagging heb je meer controle over de data die wordt verzameld. Jij bepaalt welke gegevens er worden doorgestuurd naar derde partijen. In ons E-book over tracking behandelen we ook hoe server-side tagging naadloos aansluit op GDPR-regelgeving.

Geen zorgen meer over privacyproblemen!

Beheer en de toekomst


De wereld van online marketing staat nooit stil. Maar met server-side tagging ben je klaar voor de toekomst.

Nieuwsgierig? Dit is slechts een voorproefje van wat ons E-book te bieden heeft. Download het nu en zet de eerste stap naar slimmere, effectievere en privacyvriendelijke marketing.

Server-side tagging is hier en het verandert alles. Ben jij er klaar voor?

Geschreven door
Ward Jansen
Ward Jansen
Advertising, Tracking Specialist
Vrijblijvende performance analyse

Gratis tips & inspiratie

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.

Let’s talk

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen zorgen.