Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Jordy Kluft
Advertising Specialist

Meet
Jordy Kluft

Hallo en welkom! Wat leuk dat je mijn profiel bezoekt. Mijn naam is Jordy Kluft en ik maak deel uit van het advertising team van Chase Marketing. Heb je een vraag over Google, Meta, LinkedIn of een ander advertentieplatform? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Wij helpen je graag verder met het bereiken van je bedrijfs- en/of advertentiedoelstellingen.

Search AI in Google Ads: toekomst van adverteren
Blog
Google Ads

Search AI in Google Ads: toekomst van adverteren

Google rolt stap voor stap nieuwe AI-functionaliteiten uit binnen Google Ads. Het wilt niet achterblijven in de AI ontwikkelingen die nu gaande zijn. Naast AI overview gaat Google nu aan de slag met Search AI binnen Google Ads. Wij van Chase Marketing nemen je tijdens deze blog daarin mee. De techniek achter deze nieuwe AI funtionaliteit is ontworpen om de vraag vanuit de klant beter te doen laten aansluiten op jouw advertentie. Dit heeft natuurlijk enorme impact op de huidige manier van adverteren. Hoe bereid jij je hierop voor?

Marketingfunnel uitgelegd: van bewustwording naar loyaliteit
Blog
Online Marketing

Marketingfunnel uitgelegd: van bewustwording naar loyaliteit

Een marketingfunnel is een veelgebruikte term in de marketingwereld, de kapstok van je strategie. Een marketingfunnel is een strategisch model dat de klantreis visualiseert, van het moment dat een prospect je merk ontdekt tot aan loyaliteit of aankoop. De funnel is essentieel voor het succes van je campagnes. Er zijn meerdere marketingmodellen en funnels die je kunt inzetten. Wij focussen ons nu op de TOF/MOF/BOF met aanvullend de loyaliteitsfase. In de volksmond worden deze fasen vaak aangeduid als bewustwording, overweging, conversie en loyaliteit.

Het belang van social media marketing in je marketingmix
Blog
Online Marketing

Het belang van social media marketing in je marketingmix

In de marketingwereld is social media marketing niet meer weg te denken in je marketingmix. Lees hier over wat het is en hoe je het toepast!

Van ROAS naar POAS: Wat is het en hoe zet je het in?
Blog
Google Ads

Van ROAS naar POAS: Wat is het en hoe zet je het in?

Ontdek de overstap van ROAS naar POAS en hoe deze verschuiving je advertentiestrategie kan optimaliseren voor betere bedrijfsresultaten.

Wat is PPC Marketing en is het de ‘heilige graal’?
Blog
Online Marketing

Wat is PPC Marketing en is het de ‘heilige graal’?

Heb je ooit de term PPC zien flitsen op je scherm en je afgevraagd wat het betekent? Dan zit je hier goed, want wij leggen het haarfijn voor je uit! PPC staat voor Pay-Per-Click, een online marketing speelveld wat een effectief wapen kan zijn om je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. In deze blog duiken we dieper in de wereld van PPC marketing: wat het is, waar de term vandaan komt en wat er allemaal onder valt. We gaan van het grote plaatje naar de details. En de vraag waar iedereen natuurlijk benieuwd naar is: is PPC nou de ‘heilige graal’ binnen de online marketing?

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads
Blog
Google Ads

Het belang van kwaliteitsscores in Google Ads

Wat is een kwaliteitsscore in Google Ads en op welke factoren is deze score gebaseerd? Je leest het in onze blog!

UTM tag instellen voor Social Media campagnes
Blog
Online Marketing

UTM tag instellen voor Social Media campagnes

Met een UTM tag kan je meer inzicht creëren in het gedrag van gebruikers en de prestaties van je campagnes. In deze blog lees je over wat een UTM tag is, hoe je een UTM maakt en waar je het instelt.

Waarom wij performen
in elke branche

Als performance marketing bureau zijn wij gespecialiseerd in ieder aspect van digital marketing.

Dat vinden zij ook