Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performace analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Gratis download

<span class="rt-h2-blue">Records omzet</span> behalen in kwartaal 4 met webshops

Deze strategie zetten wij al meer dan 5 jaar in voor webshops in verschillende branches. Jaarlijks updates wij deze strategie en kijken wij hoe we hem nog beter kunnen maken. Continu weten we records te behalen!

Black Friday <span class="rt-par-blue">uitspelen.</span>

Tijdens de feestdagen <span class="rt-par-blue">winstmaximalisatie.</span>

Bonus: Het jaar beginnen met een <span class="rt-par-blue">record omzet.</span>

Download het gratis e-book
Records omzet behalen in kwartaal 4 voor webshops

Performance Marketing on steroids. Zij doen het al.

6 jaar

Ervaring in full funnel performance marketing

2 concepten

Onze eigen concepten in Leadgeneratie & eCommerce

Ga de diepte in met ons <span class="rt-h2-blue">eBook.</span>

<span class="rt-small-bold">Geen geheimen</span>

In dit eBook delen wij onze gehele visie die wij voor veel webshops, succesvol, hebben ingezet. Ook een voorbeeld van een contentkalender en welke kanalen wij inzetten om deze strategie succesvol uit te voeren.

<span class="rt-small-bold">Niet sturen op omzet maar winst</span>

Wij willen niet alleen sturen op omzet maar focussen juist op winst. Met winst, en een positieve cashflow, kun je de juiste strategie weer neerzetten voor een opvolgend jaar.

<span class="rt-small-bold">Geen dip in kwartaal 1 (bonus)</span>

Voor veel webshops is kwartaal 1, ten opzichte van kwartaal 4, een rustige periode. Als je deze strategie van begin tot eind volgt hoeft dit niet meer zo te zijn!

<span class="rt-small-bold">Na het eBook vragen?</span>

Wij voeren deze strategie ook uit. Als je een keer wilt sparren na het lezen van ons eBook, neem vooral contact op. Wij denken graag met je mee!

Twan van Chase Marketing