Bewezen eCommerce strategie. Volgens ons concept.

Haal het beste uit jouw webshop met onze eCommerce strategie. Met een data-gedreven aanpak en bewezen strategieën bouwen we samen aan een winnend concept.

4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

eCommerce on steroids. Zij doen het al

6 jaar

Ervaring in
eCommerce strategieën

1 concept

Een winnende blauwdruk voor eCommerce bedrijven

Jij bepaalt het doel, wij de strategie.

Geen enkele eCommerce strategie is hetzelfde. Daarom bezitten wij als strategen de kennis en inzichten om vanuit bewezen tactieken een unieke strategie neer te leggen.

Bucketing strategie
Full-funnel
Margin strategie
POAS strategie
ROAS strategie
Inhaak kalender
VP% opschalen
Q4 strategie
SEO maturity
Customer journey

Strategie op maat,
succes als resultaat

Bij ons staat de volledige klantreis centraal. Met strategieën die zijn ontworpen om impact te maken op elk touchpoint, bouwen we aan een eCommerce-ervaring die aansluit bij de doelen en behoeften van jouw eCommerce organisatie.

Een blauwdruk op maat
Praat met een strateeg

Van strategie naar resultaat.
Elke stap telt.

Strategie

Performance analyse & strategie.

Hét startpunt voor de strategie die we ontwikkelen.

Analyse

We starten met een grondige performance analyse.

Bedrijfsfase

Samen bepalen we in welke fase jouw bedrijf zich bevindt.

Het begint met een grondige kennismaking waarin we jouw bedrijf, de markt en de ambities leren kennen. Tijdens deze fase voeren we een uitgebreide performance analyse uit om de groeifase en kansen van jouw bedrijf te bepalen.

Dit is het fundament voor de strategie die we samen ontwikkelen, waarbij we rekening houden met je bedrijfsfase – of je nu een starter, scale-up of grown-up bent. We leggen een duidelijke basis voor een succesvolle samenwerking met heldere doelstellingen.

Ervaar ons eCommerce proces
deze analyse is vrijblijvend
Fundament

Website & marketing fundament.

Dit fundament is de basis van ons succes

Website

We nemen het fundament van je website onder de loep.

Marketing

We creëren de basis van een marketing machine.

In deze fase bouwen we het fundament waarop we alle verdere marketinginspanningen baseren. Dit is een cruciaal moment, waarin we ervoor zorgen dat alle essentiële elementen zoals de website, tools en tracking volledig zijn geoptimaliseerd.

We richten ons op het verbeteren van de website door middel van conversie optimalisatie en het inrichten van data tracking via tools zoals Google Tag Manager.

Dit zorgt ervoor dat al het verkeer dat we later zullen genereren, ook daadwerkelijk converteert. Vervolgens duiken we in de kanalen om daar het fundament voor de toekomst in te plaatsen.

Ervaar ons eCommerce proces
starten vanuit de basis
Fase 1

Doelgericht & rendabiliteit.

Van strategie naar actie

Doelgericht

We werken naar een doel welke we samen opstellen.

Rendabiliteit

Rendabel worden geeft keuzevrijheid.

In fase 1 richten we ons op de uitvoering van de eerste campagnes. We optimaliseren direct op basis van data en richten ons op snelle resultaten, met een focus op quick wins.

Door doelgericht te handelen, werken we naar rendabiliteit en maximaliseren we de directe conversies.

In deze fase monitoren we het budget nauwkeurig, sluiten we snel slecht presterende elementen uit, en zetten we ons volledig in om jouw doelgroep specifiek en effectief te bereiken. Wat moet leiden tot en mogelijkheid om te verbreden.

Ervaar ons eCommerce proces
doelgericht en rendabel
Fase 2

Finetunen & opschalen.

Het laaghangende fruit is geplukt, nu gaan we gas geven

Finetunen

We finetunen de strategieën.

Opschalen

We zetten de eerste stappen in het opschalen op zoek naar meer volume.

Na de initiële optimalisaties in fase 1, gaan we in fase 2 gericht verder met opschalen. Nu we weten wat werkt, gaan we die strategieën uitbreiden.

Het laaghangende fruit is geplukt, dus richten we ons op het optimaliseren van de ‘sweet spots’. Dit betekent dat we meer budget gaan inzetten op succesvolle campagnes, terwijl we de waste minimaliseren.

Het doel is om de groei verder te versnellen zonder het risico van inefficiënties.

Ervaar ons eCommerce proces
opschalen om te groeien
Fase 3

Verbreden en diversificeren.

Dit is hét moment om de verbreding te zoeken

Uitbreiden

Hierin zoeken we naar nieuwe doelgroepen en kanalen.

Diversificeren

De eerste stap naar een omni-channel strategie.

In fase 3 richten we ons op het uitbreiden van de campagnes naar nieuwe doelgroepen en kanalen.

Dit is hét moment om de verbreding te zoeken, door bijvoorbeeld hoger in de funnel te gaan targeten, nieuwe zoekwoorden te gebruiken of nieuwe campagne soorten te testen.

We blijven daarnaast optimaliseren wat al goed werkt, maar de focus ligt hier op groei door diversificatie.

Ervaar ons eCommerce proces
uitbreiden om te winnen
Fase 4

Strategie herzien en vernieuwen.

Na maanden campagnevoering gaan we evalueren

Evalueren

Samenwerking evalueren.

Groeifase

We maken een nieuw plan voor de volgende groeifase op.

Na maanden van campagnevoering, optimalisatie en opschaling, is het tijd om een stap terug te doen en de volledige strategie opnieuw te evalueren.

We duiken diep in de data van alle campagnes en analyseren welke structuren werken, welke zoekwoorden goed presteren en waar nieuwe kansen liggen.

Op basis van deze inzichten herzien we de strategie en stellen we een nieuw plan op voor de volgende groeifase.

We’re obsessed with performance. We mean it.

Winnen doen we samen, als team.

Praat met een strateeg

We zijn direct.

Bij Chase zijn we eerlijk en direct. Wij hechten veel waarde aan transparantie en een strakke communicatie. Op die manier kunnen we snel keuzes maken.

We doen het samen.

Samenwerken is niet zomaar werken – het is synchroniseren. Bij Chase werken we zij aan zij met jouw team, altijd op één lijn, altijd met dezelfde focus.

We zijn betrokken.

Persoonlijke relaties zijn voor ons key. We willen jouw doelen begrijpen en er alles aan doet om ze te bereiken. Samen bouwen we aan jouw business.

We zijn gedreven.

Onze gedrevenheid is waarom we nét die extra stap zetten. Jouw succes is ons succes, en we blijven innoveren om continu het beste resultaat te behalen.

Brian van Chase Marketing

Welke branche dan ook.
Jouw doel, onze strategie.

Staat je branche er niet bij? Geen zorgen. We got it.

Wij performen. Zij winnen.

Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei

+278% conversies
Bekijk deze case

Maand op maand groeien in een hoog concurrerende markt? Stoney Bracelets is het gelukt, lees de case om te ontdekken hoe de omzet van Stoney Bracelets in 2023 werd vermenigvuldigd met 5!

Stoney Bracelets
Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Stoney Bracelets

Markaandeel terugpakken

+6% Verkeer
Bekijk deze case

Tradeline wilde hun online positie opnieuw versterken nadat ze marktaandeel aan concurrenten hadden verloren. Chase Marketing werd ingeschakeld om met een krachtige performance-strategie een ommekeer te realiseren. Met een combinatie van SEA, SEO, CRO, tracking, en projectmanagement, hebben we een doelgerichte aanpak geïmplementeerd om Tradeline’s online zichtbaarheid te vergroten en hun marktpositie terug te winnen.

Tradeline
Markaandeel terugpakken
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Tradeline

Online Marketing traject voor een watersportwinkel (sinds 2018!)

+110,3% ROAS
Bekijk deze case

Eén van de eerste klanten van Chase Marketing! Samen met Bootschappen Watersport groeiden wij beiden al enkele jaren door. Lees in deze case over het traject en de mooie resultaten. Lees vooral de hele case om over de verschillende jaren te lezen!

Bootschappen Watersport
Online Marketing traject voor een watersportwinkel (sinds 2018!)
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Bootschappen Watersport

Online marketing project voor vloeren speciaalzaak in Amsterdam

+627,5% Gebruikers (SEO)
Bekijk deze case

Als bedrijf de stap maken naar het online? Dat is hoe wij de samenwerking zijn begonnen met Evim Vloeren. Van de bouw van een webshop naar uitbreiding in SEO, Advertising en meer werken we alweer samen sinds 2019! Dit is hoe ze van brick & mortar de stap maakten naar online!

Evim Vloeren
Online marketing project voor vloeren speciaalzaak in Amsterdam
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Evim Vloeren

Sieraden Webshop | Maand op maand groei

+434,68% ROAS
Bekijk deze case

Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.

The Finds
Sieraden Webshop | Maand op maand groei
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
The Finds

Ongekende groei van 95% in omzet voor Elise Store

+46,77% Unieke bezoekers
Bekijk deze case

Elise Store, gestart als fysieke winkel in 2012, heeft zich ontwikkeld tot een succesvolle en volledig online damesmodezaak sinds 2016. Ze onderscheiden zich door een trendy en uniek assortiment, gericht op vrouwen van 17 tot 34 jaar. Als jong en dynamisch bedrijf blijft Elise Store continu in ontwikkeling om voorop te blijven in de snel veranderende mode-industrie.

Elise Store
Ongekende groei van 95% in omzet voor Elise Store
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Elise Store

Markaandeel terugpakken

+6% Verkeer
Bekijk deze case

Tradeline wilde hun online positie opnieuw versterken nadat ze marktaandeel aan concurrenten hadden verloren. Chase Marketing werd ingeschakeld om met een krachtige performance-strategie een ommekeer te realiseren. Met een combinatie van SEA, SEO, CRO, tracking, en projectmanagement, hebben we een doelgerichte aanpak geïmplementeerd om Tradeline’s online zichtbaarheid te vergroten en hun marktpositie terug te winnen.

Tradeline
Markaandeel terugpakken
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Tradeline

Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei

+278% conversies
Bekijk deze case

Maand op maand groeien in een hoog concurrerende markt? Stoney Bracelets is het gelukt, lees de case om te ontdekken hoe de omzet van Stoney Bracelets in 2023 werd vermenigvuldigd met 5!

Stoney Bracelets
Sieraden webshop realiseert 500% omzetgroei
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Stoney Bracelets

Online Marketing traject voor een watersportwinkel (sinds 2018!)

+110,3% ROAS
Bekijk deze case

Eén van de eerste klanten van Chase Marketing! Samen met Bootschappen Watersport groeiden wij beiden al enkele jaren door. Lees in deze case over het traject en de mooie resultaten. Lees vooral de hele case om over de verschillende jaren te lezen!

Bootschappen Watersport
Online Marketing traject voor een watersportwinkel (sinds 2018!)
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Bootschappen Watersport

Online marketing project voor vloeren speciaalzaak in Amsterdam

+627,5% Gebruikers (SEO)
Bekijk deze case

Als bedrijf de stap maken naar het online? Dat is hoe wij de samenwerking zijn begonnen met Evim Vloeren. Van de bouw van een webshop naar uitbreiding in SEO, Advertising en meer werken we alweer samen sinds 2019! Dit is hoe ze van brick & mortar de stap maakten naar online!

Evim Vloeren
Online marketing project voor vloeren speciaalzaak in Amsterdam
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Evim Vloeren

Ongekende groei van 95% in omzet voor Elise Store

+46,77% Unieke bezoekers
Bekijk deze case

Elise Store, gestart als fysieke winkel in 2012, heeft zich ontwikkeld tot een succesvolle en volledig online damesmodezaak sinds 2016. Ze onderscheiden zich door een trendy en uniek assortiment, gericht op vrouwen van 17 tot 34 jaar. Als jong en dynamisch bedrijf blijft Elise Store continu in ontwikkeling om voorop te blijven in de snel veranderende mode-industrie.

Elise Store
Ongekende groei van 95% in omzet voor Elise Store
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
Elise Store

Sieraden Webshop | Maand op maand groei

+434,68% ROAS
Bekijk deze case

Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.

The Finds
Sieraden Webshop | Maand op maand groei
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen
The Finds

Alle kennis in huis
om te winnen.

Winnen met partners waar we op kunnen vertrouwen

Platformen

De beste platformen om onze partners te helpen winnen

Partnerships

We zijn agency partner van de beste tools

Onze tech-stack waarmee we slimmer, sneller en beter kunnen zijn

Creatief

Efficiënt samenwerken voor creativiteit

Data-gedreven

Maximaliseer je ROI met de beste performance tools

Slimme marketing tools waarmee we onze partners helpen winnen

Conversie

De beste tools voor een betere conversie

Automation

Versnel processen en maximaliseer impact

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Bellen mag altijd. Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Waarom we doen wat we doen

Bij Chase hanteren we bewezen performance marketing strategieën, onze concepten, die de basis leggen voor duurzame groei.

Wij beloven geen snelle successen, maar committeren ons aan een langetermijnvisie.

Door nauw samen te werken met onze partners, zorgen we dat succes geen toeval is, maar het resultaat van een diepgaande samenwerking.

Samen realiseren we blijvende topprestaties.

Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing
Brian van Chase Marketing

Ontdek onze eBooks

Hoe bereken je een target-ROAS
eBook
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen

Hoe bereken je een target-ROAS

Hoe je met 100% zekerheid winstgevende advertenties draait zonder blackbox.

Winstgevende advertentiestrategie voor eCommerce
eBook
Leadgeneratie
eCommerce
Algemeen

Winstgevende advertentiestrategie voor eCommerce

Leer hoe je een succesvolle groeistrategie met advertising neerzet voor jouw webshop!

Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.