eCommerce on steroids. Zij doen het al
6 jaar
Ervaring in eCommerce strategieën
1 concept
Een winnende blauwdruk voor eCommerce bedrijven
“We don’t play eCommerce. We own it.”
Bij Chase zetten we niet zomaar in op eCommerce, we hebben een gameplan: ons concept. Dit is een bewezen methode gebaseerd op data, inzichten en bewezen strategieën. Samen creëren we een blauwdruk voor jou eCommerce organisatie.
Met generieke campagnes en snelle trucjes bouw je geen duurzame online business. We ontwikkelen een op maat gemaakte eCommerce strategie die niet alleen gericht is op sales, maar ook op het verhogen van klantwaarde en het bouwen van merkloyaliteit. Dit doen we door ons te richten op de gehele funnel, van eerste touchpoint tot herhaalaankoop.
We werken nauw samen met onze partners om ervoor te zorgen dat we van jouw eCommerce business écht begrijpen. Dat is nodig om te excelleren, te winnen.
Jij hebt een doel, wij de strategie.
Jij bepaalt het doel, wij de strategie.
Geen enkele eCommerce strategie is hetzelfde. Daarom bezitten wij als strategen de kennis en inzichten om vanuit bewezen tactieken een unieke strategie neer te leggen.
Van strategie naar resultaat.
Elke stap telt.
Performance analyse & strategie.
Analyse
We starten met een grondige performance analyse.
Bedrijfsfase
Samen bepalen we in welke fase jouw bedrijf zich bevindt.
Het begint met een grondige kennismaking waarin we jouw bedrijf, de markt en de ambities leren kennen. Tijdens deze fase voeren we een uitgebreide performance analyse uit om de groeifase en kansen van jouw bedrijf te bepalen.
Dit is het fundament voor de strategie die we samen ontwikkelen, waarbij we rekening houden met je bedrijfsfase – of je nu een starter, scale-up of grown-up bent. We leggen een duidelijke basis voor een succesvolle samenwerking met heldere doelstellingen.
Website & marketing fundament.
Website
We nemen het fundament van je website onder de loep.
Marketing
We creëren de basis van een marketing machine.
In deze fase bouwen we het fundament waarop we alle verdere marketinginspanningen baseren. Dit is een cruciaal moment, waarin we ervoor zorgen dat alle essentiële elementen zoals de website, tools en tracking volledig zijn geoptimaliseerd.
We richten ons op het verbeteren van de website door middel van conversie optimalisatie en het inrichten van data tracking via tools zoals Google Tag Manager.
Dit zorgt ervoor dat al het verkeer dat we later zullen genereren, ook daadwerkelijk converteert. Vervolgens duiken we in de kanalen om daar het fundament voor de toekomst in te plaatsen.
Doelgericht & rendabiliteit.
Doelgericht
We werken naar een doel welke we samen opstellen.
Rendabiliteit
Rendabel worden geeft keuzevrijheid.
In fase 1 richten we ons op de uitvoering van de eerste campagnes. We optimaliseren direct op basis van data en richten ons op snelle resultaten, met een focus op quick wins.
Door doelgericht te handelen, werken we naar rendabiliteit en maximaliseren we de directe conversies.
In deze fase monitoren we het budget nauwkeurig, sluiten we snel slecht presterende elementen uit, en zetten we ons volledig in om jouw doelgroep specifiek en effectief te bereiken. Wat moet leiden tot en mogelijkheid om te verbreden.
Finetunen & opschalen.
Finetunen
We finetunen de strategieën.
Opschalen
We zetten de eerste stappen in het opschalen op zoek naar meer volume.
Na de initiële optimalisaties in fase 1, gaan we in fase 2 gericht verder met opschalen. Nu we weten wat werkt, gaan we die strategieën uitbreiden.
Het laaghangende fruit is geplukt, dus richten we ons op het optimaliseren van de ‘sweet spots’. Dit betekent dat we meer budget gaan inzetten op succesvolle campagnes, terwijl we de waste minimaliseren.
Het doel is om de groei verder te versnellen zonder het risico van inefficiënties.
Verbreden en diversificeren.
Uitbreiden
Hierin zoeken we naar nieuwe doelgroepen en kanalen.
Diversificeren
De eerste stap naar een omni-channel strategie.
In fase 3 richten we ons op het uitbreiden van de campagnes naar nieuwe doelgroepen en kanalen.
Dit is hét moment om de verbreding te zoeken, door bijvoorbeeld hoger in de funnel te gaan targeten, nieuwe zoekwoorden te gebruiken of nieuwe campagne soorten te testen.
We blijven daarnaast optimaliseren wat al goed werkt, maar de focus ligt hier op groei door diversificatie.
Strategie herzien en vernieuwen.
Evalueren
Samenwerking evalueren.
Groeifase
We maken een nieuw plan voor de volgende groeifase op.
Na maanden van campagnevoering, optimalisatie en opschaling, is het tijd om een stap terug te doen en de volledige strategie opnieuw te evalueren.
We duiken diep in de data van alle campagnes en analyseren welke structuren werken, welke zoekwoorden goed presteren en waar nieuwe kansen liggen.
Op basis van deze inzichten herzien we de strategie en stellen we een nieuw plan op voor de volgende groeifase.
We zijn direct.
Bij Chase zijn we eerlijk en direct. Wij hechten veel waarde aan transparantie en een strakke communicatie. Op die manier kunnen we snel keuzes maken.
We doen het samen.
Samenwerken is niet zomaar werken – het is synchroniseren. Bij Chase werken we zij aan zij met jouw team, altijd op één lijn, altijd met dezelfde focus.
We zijn betrokken.
Persoonlijke relaties zijn voor ons key. We willen jouw doelen begrijpen en er alles aan doet om ze te bereiken. Samen bouwen we aan jouw business.
We zijn gedreven.
Onze gedrevenheid is waarom we nét die extra stap zetten. Jouw succes is ons succes, en we blijven innoveren om continu het beste resultaat te behalen.
Wij performen. Zij winnen.
Online Marketing traject voor een watersportwinkel (sinds 2018!)
Eén van de eerste klanten van Chase Marketing! Samen met Bootschappen Watersport groeiden wij beiden al enkele jaren door. Lees in deze case over het traject en de mooie resultaten. Lees vooral de hele case om over de verschillende jaren te lezen!
Online marketing project voor vloeren speciaalzaak in Amsterdam
Als bedrijf de stap maken naar het online? Dat is hoe wij de samenwerking zijn begonnen met Evim Vloeren. Van de bouw van een webshop naar uitbreiding in SEO, Advertising en meer werken we alweer samen sinds 2019! Dit is hoe ze van brick & mortar de stap maakten naar online!
Ongekende groei van 95% in omzet voor Elise Store
Elise Store, gestart als fysieke winkel in 2012, heeft zich ontwikkeld tot een succesvolle en volledig online damesmodezaak sinds 2016. Ze onderscheiden zich door een trendy en uniek assortiment, gericht op vrouwen van 17 tot 34 jaar. Als jong en dynamisch bedrijf blijft Elise Store continu in ontwikkeling om voorop te blijven in de snel veranderende mode-industrie.
Markaandeel terugpakken
Tradeline wilde hun online positie opnieuw versterken nadat ze marktaandeel aan concurrenten hadden verloren. Chase Marketing werd ingeschakeld om met een krachtige performance-strategie een ommekeer te realiseren. Met een combinatie van SEA, SEO, CRO, tracking, en projectmanagement, hebben we een doelgerichte aanpak geïmplementeerd om Tradeline’s online zichtbaarheid te vergroten en hun marktpositie terug te winnen.
Sieraden Webshop | Maand op maand groei
Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.
Online marketing project voor vloeren speciaalzaak in Amsterdam
Als bedrijf de stap maken naar het online? Dat is hoe wij de samenwerking zijn begonnen met Evim Vloeren. Van de bouw van een webshop naar uitbreiding in SEO, Advertising en meer werken we alweer samen sinds 2019! Dit is hoe ze van brick & mortar de stap maakten naar online!
Ongekende groei van 95% in omzet voor Elise Store
Elise Store, gestart als fysieke winkel in 2012, heeft zich ontwikkeld tot een succesvolle en volledig online damesmodezaak sinds 2016. Ze onderscheiden zich door een trendy en uniek assortiment, gericht op vrouwen van 17 tot 34 jaar. Als jong en dynamisch bedrijf blijft Elise Store continu in ontwikkeling om voorop te blijven in de snel veranderende mode-industrie.
Sieraden Webshop | Maand op maand groei
Fashion accessoires, en dan specifiek sieraden is een levendige industrie die de wereld. Gezien er veel verschillende sieraden merken bestaan, wat is de juiste strategie? Wat is de juiste doelgroep? Je wilt natuurlijk niet met losse flodders gaan schieten. Lees hier meer over de case.
Online Marketing traject voor een watersportwinkel (sinds 2018!)
Eén van de eerste klanten van Chase Marketing! Samen met Bootschappen Watersport groeiden wij beiden al enkele jaren door. Lees in deze case over het traject en de mooie resultaten. Lees vooral de hele case om over de verschillende jaren te lezen!
Markaandeel terugpakken
Tradeline wilde hun online positie opnieuw versterken nadat ze marktaandeel aan concurrenten hadden verloren. Chase Marketing werd ingeschakeld om met een krachtige performance-strategie een ommekeer te realiseren. Met een combinatie van SEA, SEO, CRO, tracking, en projectmanagement, hebben we een doelgerichte aanpak geïmplementeerd om Tradeline’s online zichtbaarheid te vergroten en hun marktpositie terug te winnen.
Winnen met partners waar we op kunnen vertrouwen
Platformen
De beste platformen om onze partners te helpen winnen
Partnerships
We zijn agency partner van de beste tools
Onze tech-stack waarmee we slimmer, sneller en beter kunnen zijn
Creatief
Efficiënt samenwerken voor creativiteit
Data-gedreven
Maximaliseer je ROI met de beste performance tools
Slimme marketing tools waarmee we onze partners helpen winnen
Conversie
De beste tools voor een betere conversie
Automation
Versnel processen en maximaliseer impact
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Waarom we doen wat we doen
Bij Chase hanteren we bewezen performance marketing strategieën, onze concepten, die de basis leggen voor duurzame groei.
Wij beloven geen snelle successen, maar committeren ons aan een langetermijnvisie.
Door nauw samen te werken met onze partners, zorgen we dat succes geen toeval is, maar het resultaat van een diepgaande samenwerking.
Samen realiseren we blijvende topprestaties.