Rebranding van A-FTNSS naar Bamboa, <span class="rt-h2-white">de stap naar Shopify</span>

Na een herpositionering, rebranding, naamsverandering en vernieuwde strategie staat het nieuwe merk, Bamboa. Een yogamerk dat zich richt op duurzaamheid en een unieke, vernieuwende collectie producten.

Bamboa

CMS

Shopify

Soort

Webshop

Ook zo'n project?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen bouwen we een project waar we trots op zijn!

Praat met een strateeg

Rebranding van A-FTNSS naar Bamboa, <span class="rt-h2-white">de stap naar Shopify</span>

Na een herpositionering, rebranding, naamsverandering en vernieuwde strategie staat het nieuwe merk, Bamboa. Een yogamerk dat zich richt op duurzaamheid en een unieke, vernieuwende collectie producten.

Bamboa

CMS

Shopify

Soort

Webshop

Ook zo'n project?

Met slimme strategieën, veel kennis en een flinke dosis doorzettingsvermogen bouwen we een project waar we trots op zijn!

Praat met een strateeg

Al sinds 2019

Mogen wij Bamboa met marketing ondersteunen

Rebranding

In 2023 een volledige rebranding ondergaan

Over <span class="rt-h2-white">Bamboa</span>Bamboa

Bamboa, waar de essentie van bamboe hun reis inspireert - een symbool van veerkracht, flexibiliteit en natuurlijke groei. Dit vernieuwende merk komt met nieuwe designs, yoga blokken en unieke kleuren. Dit zijn producten die voorheen nog niet op de markt te vinden waren. Het merk is beschikbaar in heel Europa.

Al sinds 2019

Mogen wij Bamboa met marketing ondersteunen

Rebranding

In 2023 een volledige rebranding ondergaan

Over <span class="rt-h2-white">Bamboa</span>Bamboa

Bamboa, waar de essentie van bamboe hun reis inspireert - een symbool van veerkracht, flexibiliteit en natuurlijke groei. Dit vernieuwende merk komt met nieuwe designs, yoga blokken en unieke kleuren. Dit zijn producten die voorheen nog niet op de markt te vinden waren. Het merk is beschikbaar in heel Europa.

<span class="label">Projectomschrijving</span>

Het bedrijf A-FTNSS (yoga en fitness merk) kwam bij ons met vragen over de risico's en de stappen bij een rebranding. Hoe pak je dit goed aan? Hoe neem je de juiste waarde mee van alles wat we hebben opgebouwd? Maar ook, wat zijn de risico's van een rebranding, naamsverandering en wat zijn de gevolgen met betrekking tot de website en online marketing? Tevens, hoe gaan we te werk voor de verschillende landen in Europa waar wij ons op focussen. Als vervolgvraag, hoe kunnen jullie ons helpen?

Het <span class="rt-h2-onyx">proces</span>

De vraagstelling

Bamboa is ontstaan vanuit het merk A-FTNSS en had behoefte aan een volledige rebranding en herpositionering. Wij werden uitgenodigd om dit proces te begeleiden, waarbij we strategische inzichten en creativiteit inbrachten om een nieuwe missie, visie en merkomschrijving te ontwikkelen. Dit werd gevolgd door een nieuwe huisstijl. Na het succesvol afronden van de rebranding zijn we verder gegaan met het ontwerpen en ontwikkelen van een nieuwe webshop op Shopify, waarbij de nadruk lag op het integreren van talrijke upsell-functionaliteiten.

Gekozen CMS (Shopify)

Shopify werd gekozen vanwege de krachtige e-commerce mogelijkheden en het gemak om verschillende markten te bedienen vanuit één centraal systeem. De mogelijkheid om meerdere talen te ondersteunen en de SEO-strategieën te verbeteren maakte Shopify de ideale keuze voor Bamboa.

Speciale functionaliteiten

De nieuwe Shopify webshop is uitgerust met uitgebreide upsell-mogelijkheden, waardoor bezoekers worden gestimuleerd om aanvullende producten te ontdekken en hun winkelmandjes te vergroten. Tijdens de ontwikkeling hebben we een volledige SEO-migratie uitgevoerd, waarbij we van één domein naar vijf verschillende domeinen zijn gegaan: Bamboa.nl, Bamboa.de, Bamboa.es, Bamboa.fr, Bamboa.it, en Bamboa-yoga.com. De hreflang-tags zorgen ervoor dat lokale bezoekers automatisch de juiste versie van de site zien, waardoor het vertrouwen en de gebruikerservaring worden verbeterd. Als vervolg werken we verder met een online marketingpakket, waaronder online adverteren, marktplaatsen, e-mailmarketing, en SEO.

1 maand

Project looptijd

2.2 seconden

Website snelheid

Succesvolle <span class="rt-h2-white">upsell strategie?</span>

De nieuwe website resulteerde in veel aankopen voor sets (bijna 70%)

1 maand

Project looptijd

2.2 seconden

Website snelheid

Succesvolle <span class="rt-h2-white">upsell strategie?</span>

De nieuwe website resulteerde in veel aankopen voor sets (bijna 70%)

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Jouw doel, onze strategie. Let's win.

We duiken in je DNA

Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.

We analyseren je performance

We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.

We vormen je blauwdruk

Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.

Onze strategen staan klaar.
Net als 60+ andere merken.
4.5/5
op Google beoordeeld
60+ bedrijven die winnen
‘23 & '24 FD Gazelle

Vaak gelezen en bekeken

Vaak gelezen en bekeken

Speldorado

Speldorado

Leadgeneratie
eCommerce
Bekijk de case
Bekijk de case

Speldorado

Speldorado, de bekende spelletjeswinkel uit Delft, wilde haar online verkopen aanzienlijk vergroten. Maar voordat we investeerden in marketing, was het noodzakelijk om de webshop gebruiksvriendelijker en conversiegericht te maken.

Speldorado
Eyecatchers luxe

Eyecatchers luxe

Leadgeneratie
eCommerce
Bekijk de case
Bekijk de case

Eyecatchers luxe

Voor Eyecatchers luxe was al een eerste versie gebouwd. Wij mochten mee helpen om het design te professionaliseren, de functionaliteiten in te bouwen en de prachtige producten op een krachtige manier online uit te laten komen. Een leuk proces!

Eyecatchers luxe
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing

Vrijblijvende performance analyse

Jouw doel. Onze strategie.

Naam*
Bedrijfsnaam
Telefoon*
Email*
Iets over je situatie
Maurits Heringa Oprichter Chase Marketing
Brian de Mijttenaere, Mede-eigenaar en online strateeg bij Chase Marketing
Jennifer Daarnhouwer, Head of SEO bij Chase Marketing
Start jouw performance analyse

Bedankt voor je aanvraag

In het kort

De kennismaking

Tijdens het intakegesprek kijken we samen of er een goede match is tussen jouw behoeften en onze expertise.

De performance analyse

Wij duiken in de huidige fase van je bedrijf, concurrenten en de markt. Analyseren kanalen en komen met een hands-on aanpak.

Oops! Something went wrong while submitting the form.