Maand op maand groei in <span class="rt-h2-white">verkoop van vakantiewoningen?</span>
Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!
Maand op maand groei in <span class="rt-h2-white">verkoop van vakantiewoningen?</span>
Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!
Maand op maand groei in <span class="rt-h2-white">verkoop van vakantiewoningen?</span>
Van het begin van kavel verkoop tot aan de eerste woningen verkopen, tot aan de plaatsing van de woningen en de opening van het park. Wij hebben dit gehele mogen begeleiden en de online marketing uitgevoerd. Hoe dit succesvol is geworden, lees je hier!
Project omschrijving
Vanaf de beginfase bij verkopen van kavels en woningen mochten wij al meedenken. Wij moeten stapsgewijs Hofparken Verkoop ondersteunen bij de uitbreiding met als hoofddoel; “Zo veel mogelijk kwalitatieve leads verzamelen”.
Gezien de nog relatief jonge, erg hard groeiende onderneming, zijn er veel contact en strategie momenten belangrijk. Telkens weer is het belangrijk dat wij adviseren om op het juiste moment, naar de juiste volgende fase en uitbreiding te werken.
5 jaar
werken we samen om Hofparken te laten winnen
+252,58%
bezoekers
Over <span class="rt-h2-white">Hofparken</span>
Hofparken bestaat uit verschillende vakantieparken in Nederland die een onderscheidend karakter hebben. Het unieke karakter wordt bepaald door de ligging van het park, het type accommodaties en het vele groen op de parken. Daarmee biedt Hofparken enerzijds aan eigenaren een goed rendement op investeringen en anderzijds een unieke vakantie-ervaring aan de gasten.
5 jaar
werken we samen om Hofparken te laten winnen
+252,58%
bezoekers
Over <span class="rt-h2-white">Hofparken</span>
Hofparken bestaat uit verschillende vakantieparken in Nederland die een onderscheidend karakter hebben. Het unieke karakter wordt bepaald door de ligging van het park, het type accommodaties en het vele groen op de parken. Daarmee biedt Hofparken enerzijds aan eigenaren een goed rendement op investeringen en anderzijds een unieke vakantie-ervaring aan de gasten.
5 jaar
werken we samen om Hofparken te laten winnen
+252,58%
bezoekers
Over <span class="rt-h2-white">Hofparken</span>
Hofparken bestaat uit verschillende vakantieparken in Nederland die een onderscheidend karakter hebben. Het unieke karakter wordt bepaald door de ligging van het park, het type accommodaties en het vele groen op de parken. Daarmee biedt Hofparken enerzijds aan eigenaren een goed rendement op investeringen en anderzijds een unieke vakantie-ervaring aan de gasten.
De eerste <span class="rt-h2-onyx">stappen</span>
Het doel is duidelijk: Wij moeten zoveel mogelijk leads genereren met het toegekende budget. Wij moeten ons snel bewijzen om uit te breiden en de juiste partner te zijn bij de bedrijfsgroei. Er zijn tegenwoordig veel kanalen en opties om in te zetten.
Wij hebben gekozen om Google Ads allereerst in te zetten. De grootste zoekmachine en tevens een kanaal waar mensen actief zoeken waarnaast goede doelgroep targeting mogelijk is. Wij moeten ons ten slotte op een specifieke doelgroep richten. De focus zal zijn op zoeknetwerk campagnes in combinatie met display campagnes.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Van strategie naar resultaat.
Stap voor stap.
Van strategie naar resultaat, stap voor stap
Allereerst zijn wij begonnen met quick-wins. Met het vastgesteld budget moesten wij snel leads realiseren. Wij zijn met een nieuw ingericht Google Ads account van start gegaan en verschillende campagne lagen. Hier zagen wij de beste kans om het budget zo effectief mogelijk te besteden.
Krachtige banners, sterke teksten en een nieuwsgierig makende landingspagina zorgde voor een goede basis op vanuit te groeien.
Eind 2020 hebben wij de basis ingericht om in 2021 nog veel harder te groeien. Wij zijn allereerst uitgebreid naar Microsoft Ads. De doelgroep is wat ouder, wat blijkt uit de leads, Binnen de Microsoft/Bing zoekmachine is de doelgroep wat ouder, een logische stap om uitte breiden dus.
Direct hierna zijn wij uitgebreid naar Meta ads. Middels strakke banners die veelzeggend zijn, maar toch vraagtekens opwekken om mensen nieuwsgierig te maken genereren wij online leads. Beiden kanalen sloegen al direct erg goed aan.
Bij Google Ads hebben we in de loop van het jaar onszelf overtroffen ten opzichte van 2020. Door telkens te optimaliseren, onze campagnes te verbeteren, te handelen op data hebben we, +154,65% meer conversies gegenereerd en zagen we een daling in de kosten per conversie van -15,62%.
Stilstaan is achteruitgang. Aldus zijn er veel spar sessies en denken we continu aan "hoe meer en beter". Zomaar leads aanleveren kan erg makkelijk. Maar de leads moeten van echte waarde zijn, potentiële kopers. Om deze reden plannen wij meetings in met het sales team om erachter te komen waar mogelijkheden liggen om de targeting te optimaliseren van campagnes.
De strategie lag altijd op snelle groei en zoveel mogelijk leads. In 2022 hebben wij onze kanalen mix uitgebreid van zoekmachine adverteren en social media adverteren naar SEO. Dit is een erg logische stap. Er zijn veel gevallen geweest waarbij wij eerst focussen om korte termijn omzet en rendabele campagnes waarna we beginnen met het investeren op de lange termijn. Deze opzet is natuurlijk erg vriendelijk voor de cashflow van een jong bedrijf.
Momenteel zien we alle kanalen erg hard groeien. De huidige status?
- +252,58% Bezoekers
- +409,87% Leads
- +38,99% Conversiepercentage
*gemeten t/m q4 2022
Allereerst zijn wij begonnen met quick-wins. Met het vastgesteld budget moesten wij snel leads realiseren. Wij zijn met een nieuw ingericht Google Ads account van start gegaan en verschillende campagne lagen. Hier zagen wij de beste kans om het budget zo effectief mogelijk te besteden.
Krachtige banners, sterke teksten en een nieuwsgierig makende landingspagina zorgde voor een goede basis op vanuit te groeien.
Eind 2020 hebben wij de basis ingericht om in 2021 nog veel harder te groeien. Wij zijn allereerst uitgebreid naar Microsoft Ads. De doelgroep is wat ouder, wat blijkt uit de leads, Binnen de Microsoft/Bing zoekmachine is de doelgroep wat ouder, een logische stap om uitte breiden dus.
Direct hierna zijn wij uitgebreid naar Meta ads. Middels strakke banners die veelzeggend zijn, maar toch vraagtekens opwekken om mensen nieuwsgierig te maken genereren wij online leads. Beiden kanalen sloegen al direct erg goed aan.
Bij Google Ads hebben we in de loop van het jaar onszelf overtroffen ten opzichte van 2020. Door telkens te optimaliseren, onze campagnes te verbeteren, te handelen op data hebben we, +154,65% meer conversies gegenereerd en zagen we een daling in de kosten per conversie van -15,62%.
Stilstaan is achteruitgang. Aldus zijn er veel spar sessies en denken we continu aan "hoe meer en beter". Zomaar leads aanleveren kan erg makkelijk. Maar de leads moeten van echte waarde zijn, potentiële kopers. Om deze reden plannen wij meetings in met het sales team om erachter te komen waar mogelijkheden liggen om de targeting te optimaliseren van campagnes.
De strategie lag altijd op snelle groei en zoveel mogelijk leads. In 2022 hebben wij onze kanalen mix uitgebreid van zoekmachine adverteren en social media adverteren naar SEO. Dit is een erg logische stap. Er zijn veel gevallen geweest waarbij wij eerst focussen om korte termijn omzet en rendabele campagnes waarna we beginnen met het investeren op de lange termijn. Deze opzet is natuurlijk erg vriendelijk voor de cashflow van een jong bedrijf.
Momenteel zien we alle kanalen erg hard groeien. De huidige status?
- +252,58% Bezoekers
- +409,87% Leads
- +38,99% Conversiepercentage
*gemeten t/m q4 2022
Allereerst zijn wij begonnen met quick-wins. Met het vastgesteld budget moesten wij snel leads realiseren. Wij zijn met een nieuw ingericht Google Ads account van start gegaan en verschillende campagne lagen. Hier zagen wij de beste kans om het budget zo effectief mogelijk te besteden.
Krachtige banners, sterke teksten en een nieuwsgierig makende landingspagina zorgde voor een goede basis op vanuit te groeien.
Eind 2020 hebben wij de basis ingericht om in 2021 nog veel harder te groeien. Wij zijn allereerst uitgebreid naar Microsoft Ads. De doelgroep is wat ouder, wat blijkt uit de leads, Binnen de Microsoft/Bing zoekmachine is de doelgroep wat ouder, een logische stap om uitte breiden dus.
Direct hierna zijn wij uitgebreid naar Meta ads. Middels strakke banners die veelzeggend zijn, maar toch vraagtekens opwekken om mensen nieuwsgierig te maken genereren wij online leads. Beiden kanalen sloegen al direct erg goed aan.
Bij Google Ads hebben we in de loop van het jaar onszelf overtroffen ten opzichte van 2020. Door telkens te optimaliseren, onze campagnes te verbeteren, te handelen op data hebben we, +154,65% meer conversies gegenereerd en zagen we een daling in de kosten per conversie van -15,62%.
Stilstaan is achteruitgang. Aldus zijn er veel spar sessies en denken we continu aan "hoe meer en beter". Zomaar leads aanleveren kan erg makkelijk. Maar de leads moeten van echte waarde zijn, potentiële kopers. Om deze reden plannen wij meetings in met het sales team om erachter te komen waar mogelijkheden liggen om de targeting te optimaliseren van campagnes.
De strategie lag altijd op snelle groei en zoveel mogelijk leads. In 2022 hebben wij onze kanalen mix uitgebreid van zoekmachine adverteren en social media adverteren naar SEO. Dit is een erg logische stap. Er zijn veel gevallen geweest waarbij wij eerst focussen om korte termijn omzet en rendabele campagnes waarna we beginnen met het investeren op de lange termijn. Deze opzet is natuurlijk erg vriendelijk voor de cashflow van een jong bedrijf.
Momenteel zien we alle kanalen erg hard groeien. De huidige status?
- +252,58% Bezoekers
- +409,87% Leads
- +38,99% Conversiepercentage
*gemeten t/m q4 2022
Top 3
Op naar meer zoekwoorden in de top 3!
Conversies
We zijn constant op zoek naar nieuwe optimalisaties om meer conversies binnen te halen
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor Hofparken
Met trots zien wij momenteel de website erg hard groeien op gebied van sterke posities in Google. Wij geloven dan ook erg snel top posities aan te nemen en de pagina's in Google volledig te veroveren. De advertising kanalen groeien erg hard, SEO staat nog in de kinderschoenen maar we zien nu al de posities erg snel gaan (o.a. worden al op 253% meer zoekwoorden gevonden).
Momenteel werken we in verschillende fases, moeten we continu creatief zijn en mogelijkheden vinden om door te groeien. Gelukkig liggen er nog erg veel kansen!
De vervolgstappen? Keep posted......
Top 3
Op naar meer zoekwoorden in de top 3!
Conversies
We zijn constant op zoek naar nieuwe optimalisaties om meer conversies binnen te halen
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor Hofparken
Met trots zien wij momenteel de website erg hard groeien op gebied van sterke posities in Google. Wij geloven dan ook erg snel top posities aan te nemen en de pagina's in Google volledig te veroveren. De advertising kanalen groeien erg hard, SEO staat nog in de kinderschoenen maar we zien nu al de posities erg snel gaan (o.a. worden al op 253% meer zoekwoorden gevonden).
Momenteel werken we in verschillende fases, moeten we continu creatief zijn en mogelijkheden vinden om door te groeien. Gelukkig liggen er nog erg veel kansen!
De vervolgstappen? Keep posted......
Top 3
Op naar meer zoekwoorden in de top 3!
Conversies
We zijn constant op zoek naar nieuwe optimalisaties om meer conversies binnen te halen
Het <span class="rt-h2-white">vervolg</span> voor Hofparken
Met trots zien wij momenteel de website erg hard groeien op gebied van sterke posities in Google. Wij geloven dan ook erg snel top posities aan te nemen en de pagina's in Google volledig te veroveren. De advertising kanalen groeien erg hard, SEO staat nog in de kinderschoenen maar we zien nu al de posities erg snel gaan (o.a. worden al op 253% meer zoekwoorden gevonden).
Momenteel werken we in verschillende fases, moeten we continu creatief zijn en mogelijkheden vinden om door te groeien. Gelukkig liggen er nog erg veel kansen!
De vervolgstappen? Keep posted......
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
We duiken in je DNA
Performance marketing met resultaat. Geen bullshit en met gezellige mensen.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.
Jouw doel, onze strategie. Let's win.
We duiken in je DNA
Tijdens het oriëntatiegesprek duiken we in het DNA van jouw organisatie.
We analyseren je performance
We analyseren je totale online marketing performance, tot in de puntjes.
We vormen je blauwdruk
Tot slot vormen we de blauwdruk van jouw online strategie.