Landingspagina optimalisatie

Hogere doelen behalen met primaire landingspagina’s

Home > Websites > Landingspagina Optimalisatie

Een landingspagina optimaliseren?

Een landingspagina kan er nog zo mooi uitzien. Maar uiteindelijk gaat het erom dat je de primaire doelen van je website behaald.

Natuurlijk is de landingspagina waar HET moet gebeuren. De conversie moet hier worden gegenereerd.

Sommige landingspagina’s hebben een designboost nodig om het conversiepercentage te zien stijgen. Misschien moet hij beter responsive worden gemaakt zodat mobiele gebruikers beter kunnen navigeren. Tegenwoordig is nou eenmaal mobile first.

Ook kan het gebruik van bepaalde kleuren al gigantische invloed hebben op het verhogen van de conversie. Maar naast de kleuren zijn er nog 100 variabelen waar het aan kan liggen.

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden vraag dan een scan aan.

Dit is niet zomaar een scan

We kijken niet vanuit enkel een design perspectief naar mogelijkheden om een landingspagina te optimaliseren. Bij een landingspagina optimalisatie scan kijken we vanuit een online marketing perspectief.

We leggen een loop op jouw primaire landingspagina om te kijken naar de onderdelen waarbij wij groei potentie zien in het conversie percentage.

Ook kan het erg goed werken om kleuren van je pagina te A/B testen met Google Optimise. Vraag een scan aan om achter deze mogelijkheden te komen.

 

Wij zorgen altijd voor:

N

Duidelijke inzichten in werkzaamheden

N

Een duidelijk stappenplan op maat

N

Converterende Landingspagina's

N

Een persoonlijke projectleider

N

SEO strategisch gebouwd

N

Strak maatwerk

Hoe gaan wij te werk?

Allereerst leren we elkaar kennen. Hierbij komen veel vragen en een lekker kopje koffie kijken.
Dankzij onze nieuwsgierigheid kunnen we de inzichten krijgen in jouw wensen.
Vervolgens stellen we een strategisch plan om daarna het creatieve proces in te stappen.

1) De Kennismaking

We duiken in het DNA van het bedrijf om inzicht te krijgen in de branche, doelgroep en doelstellingen.

2) Strategie

We denken een strategisch plan uit waarbij we onder anderen de flow van de website inzichtelijk maken.

3) Huisstijl

We designen een "creative board" waarbij de creatieve onderdelen, waaronder kleuren worden geselecteerd.

4) Wireframe

We gaan aan de slag om een design te maken van het karkas van de website. Hierbij krijgt de website al echt vorm.

5) Vulling website

De laatste stap voor de livegang! De website kan worden gevuld met gaaf content (afbeeldingen en teksten).

Ook goed om te weten:

 

N

Duidelijke inzichten in werkzaamheden

Maandelijks sturen wij updates en een maandrapportage zodat je altijd op de hoogte bent van de werkzaamheden.
N

Altijd een persoonlijke account manager

Wij houden van persoonlijk contact en daarom bieden wij een account manager die perfect bereikbaar is. Het zal bijna voelen of je account manager bij jou inhouse zit!

N

SEO technisch opgebouwd

Dankzij onze online marketing kennis denken wij naast een uitmuntend design en een strakke strategie ook na over de SEO technische opbouw van een website. Op deze manier is het makkelijker om een website in een vervolgproces door te optimaliseren voor zoekmachines.

Al nieuwsgierig naar creatieve mogelijkheden?

Maurits Heringa

Maurits Heringa

Website designer / developer

Klaar voor creativiteit?

Wij gaan verder dan alleen een website bouwen dankzij ons strategische plan, het creatieve proces en het design/development.

Pin It on Pinterest