» Websites » Conversie Optimalisatie

Conversie optimalisatie

“Het gaat om de flow”

Groei in je conversie percentage?

Veel websites verliezen onnodig potentiële leads, klanten of mensen die een aankoop willen verrichten. Kortom gemiste kansen die hadden kunnen worden benut. Conversie optimalisatie zal een stijging in de resultaten laten zien.

Het is bijvoorbeeld erg belangrijk bij een website dat er een makkelijke flow in zit. Op deze manier kunnen mensen prettig navigeren door je website waardoor de conversie verhoogd zal worden.

Dit kan betrekking hebben op je menustructuur, het gebruik van bepaalde filters bij een webshop of bovenal het checkout proces.

Zullen we eens kijken naar de drop off van jouw website en de mogelijkheden om dit te minimaliseren? Laten we hiervoor een rapport opstellen.

In een conversie optimalisatie review duiken we in jouw website. We onderzoeken de flow en analyseren het afvalpercentage.

Vervolgens gaan we kijken hoe we design en online marketing onderdelen aan de website kunnen verbeteren. Sommige onderdelen kunnen we hierbij testen met tools om met keiharde data onze verbeteringen te onderbouwen.

Kunnen we je helpen?

Praat met onze online marketing specialist Maurits.
Hij helpt je graag verder!

Online groeien?
Vraag een gratis review aan.

We nemen binnen 1 dag contact op

~

De gegevens worden alleen gebruikt om de review op te stellen.

Waarom Chase Marketing?

N

Reviews opgemaakt door specialisten

N

Voeren onze diensten met plezier uit

N

We denken altijd strategisch mee

N

Gegarandeerd de beste service

N

Direct resultaat

N

Duidelijke visie

Een hoger conversiepercentage realiseren?

Een website of webshop bestaat uit erg veel variabelen. Het is van belang dat website bezoekers makkelijk door de website kunnen lopen. Op deze manier creëer je een prettige gebruikerservaring. We kijken bij het conversie optimalisatie rapport met een user experience (UX) design en een online marketing oog. 

Op deze manier komen we met unieke inzichten om verbeteringen
door te voeren voor de website of webshop.

Conversie optimalisatie proces

“Webdesign met een glimlach”

De bedoeling van conversie optimalisatie is dat de website betere resultaten gaat opleveren.
Om deze wens te realiseren hanteren we een vastomlijnd proces.
Het proces bestaat uit de volgende stappen:

1. De strategie

In samenwerking stellen we een duidelijke strategie op. We brengen de doelen, wensen en strategie van de website of webshop in kaart.

3. Website analyse

We duiken hierbij in de analytische gegevens van de website. Hierbij lopen we verschillende Google accounts en online marketing tools langs.

2. UX design proces

We gaan met een nieuwe frisse blik door we website heen. Hieruit zullen inzichten komen waarbij we mogelijkheden tot verbetering in het design zullen voorleggen.

4. Verbeteringen aankaarten

In deze fase leggen we de inzichten en verbeteringen voor die we zien liggen. Hierbij leveren we een vastomlijnd plan.

5. Verbeteringen doorvoeren

Hierbij nemen we alle zorgen uit handen en zullen we de verbeteringen doorvoeren. 

i

5. Rapporteren

De doorgevoerde handelingen worden in verschillende tools gemonitord en uitgebreid gerapporteerd.

KLAAR VOOR MEER CONVERSIES?

Een conversie optimalisatie review geeft inzichten in verbeterpunten van je website.
We analyseren website en geven inzichten in verbeteringen.

Waarom doen we dit gratis?

Bij de review geven we een voorstel om de werkzaamheden uit te voeren. Dit is 100% vrijblijvend.

Pin It on Pinterest