voorbeeld specialisatie

Adverteren op Google

Wil jij direct resultaat uit zoekmachines als Google en Bing, maar weet je niet hoe je dit moet aanpakken? Dan is het uitbesteden van SEA misschien een goed idee. SEA staat voor Search Engine Advertising en helpt jou door middel van advertenties in zoekmachines meteen met het aantrekken van meer bezoekers, door jouw doelgroep te bereiken met de juiste propositie op het juiste moment.

Direct inzichten krijgen?

Wij analyseren vrijblijvend waar de online groeikansen liggen van jouw merk

Strategische campagnes

Mensen gebruiken zoekmachines wanneer ze ergens naar zoeken. Dat kan zijn in de vorm van informatie, producten of diensten. Ze zoeken door middel van zoekwoorden en komen uiteindelijk op een website terecht. Onze SEA-specialisten bepalen op basis van data op welke zoekwoorden jouw organisatie moet adverteren om de beste resultaten te behalen. Er wordt op basis van analyses bepaald wat voor strategie er moet worden toegepast om jou te helpen met het realiseren van groei.

“Vindbaar voor jouw doelgroep, in jouw regio.”

Jennifer, Head of SEO

Onze klanten

De mogelijkheden van Google Ads

Wanneer je begint met het opzetten van campagnes, zijn er verschillende mogelijkheden in Google Ads. Zo kan je gebruik maken van mogelijkheden als; tekstadvertenties, Google Shopping en Google Display advertenties. Onze specialisten weten het best de juiste afweging te maken die past in de visie van jouw onderneming en mensen uit de doelgroep trekt. Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om te adverteren bij een andere zoekmachine, Microsoft Bing. Uiteindelijk gaat het er voor ons om dat er gebruik wordt gemaakt van de juiste mogelijkheden om jouw groeiambities te realiseren.

Bekijk het hele SEO traject

Local SEO is een facet van een heel SEO traject. Alle facetten bij elkaar zorgen voor een sterke online autoriteit.

Succesverhalen

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Fermentum vel amet pharetra ultrices massa. Lacus laoreet nunc sollicitudin.

Hoe we winnen

Tijdens de kennismaking willen wij meer te weten komen over jou en je bedrijf. Wij vinden het belangrijk dat de strategie past bij het bedrijf en de cultuur. Ook willen we graag meer weten over jouw ambities en doelstellingen.

Onze SEA-specialisten gaan vervolgens aan de slag met het analyseren van jouw Google Ads account. Er wordt gekeken naar analyses van je website, buiten alle on page aspecten wordt er ook gekeken naar lopende campagnes, de zoekmachine-performance, biedingen, advertentiekwaliteit en conversie resultaten. Daarnaast wordt gekeken naar KPI’s om te bepalen waar winst te behalen valt. Ook wordt er gekeken naar de rol van Google Ads in jouw algehele marketing strategie.

Na de diepgaande analyses gaan onze specialisten aan de slag met het opstellen van een Google Ads strategie. Hierbij wordt er gekeken naar wat voor tools er ingezet moeten worden en welke zoekwoorden de beste potentie hebben om resultaat op te leveren.

Wij vinden het belangrijk om transparant te blijven over de resultaten van jouw nieuwe campagnes. Wij rapporteren maandelijks hoe de nieuwe campagnes presteren.

Maandelijks worden er wijzigingen doorgevoerd in de campagnes op basis van de resultaten. Concurrenten die hun campagnes aanpassen kunnen effect hebben op jouw campagnes. Hierom is het belangrijk om er bovenop te zitten en campagnes te blijven verbeteren.

Partners & tools

De performance experts

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Fermentum vel amet pharetra ultrices massa. Lacus laoreet nunc sollicitudin.

Vrijblijvende analyse

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vrijblijvende analyse

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.