Over New Coffee Culture

New Coffe Culture verkoopt een exlusief merk genaamd Holy Moly Koffie.

Holy Moly Koffie is een initiatief van Nuova Cultura del Caffè, een jonge onderneming uit Haarlem. Met dit nieuwe koffiemerk maken ze hét verschil op de markt.

Met zowel traditionele als moderne koffievarianten wordt iedereen aangesproken op het unieke en persoonlijke gevoel voor lekkere koffie.

Projectomschrijving

New Coffe Culture had de wens om website bezoekers bekend te maken met het unieke proces van het koffiemerk. Met de bonen die ze aanbieden zijn ze uniek. Dit moest dus duidelijk terugkomen op de website.

Ze hebben de focus op 3 verschillende blends. Deze moeten dus ook goed worden toegelicht. Ook moet de zakelijke klant goed worden geïnformeerd.

Het proces

De frisse uitstraling was van belang. We hebben gekozen voor een kleurencombinatie die modern is en wat een “koffie” uitstraling heeft.

Er zijn verschillende pagina designs toegepast waaronder informatieve pagina’s, converterende landingspagina’s, productenpagina’s. Daarnaast moet het proces goed worden uitgelicht.

De shop is minimalistisch geworden voor website bezoekrs die een aankoop willen verrichten. De primaire focus heeft gelegen op het creatief gebruiken van visuele elementen en textuele elementen.

Via de homepagina worden mensen duidelijk geinformeerd en hebben ze een overzicht van wat New Coffee Culture aanbied.

Al zin in een kopje koffie?

Benieuw naar ons creatieve proces?

Tijdens het bouwen van een website hanteren we een uniek creatief proces. Neem contact op voor gratis review!