Over New Coffee Culture
New Coffe Culture verkoopt een exclusief koffiemerk genaamd Holy Moly Koffie.
Holy Moly Koffie is een initiatief van Nuova Cultura del Caffè, een jonge onderneming uit Haarlem. Met dit nieuwe koffiemerk maken ze hét verschil op de markt.
Met zowel traditionele als moderne koffievarianten wordt iedereen aangesproken op het unieke en persoonlijke gevoel voor lekkere koffie.
Projectomschrijving
New Coffee Culture had de wens om website bezoekers bekend te maken met het unieke proces van het koffiemerk. Met de bonen die ze aanbieden zijn ze uniek. Dit moest dus duidelijk terugkomen op de website.
Ze hebben de focus op 3 verschillende blends. Deze moeten dus ook goed worden toegelicht. Ook moet de zakelijke klant goed worden geïnformeerd.
Het proces
De frisse uitstraling was van belang. We hebben gekozen voor een kleurencombinatie die modern is en wat een “koffie” uitstraling heeft.
Er zijn verschillende pagina designs toegepast waaronder informatieve pagina’s, converterende landingspagina’s, productenpagina’s. Daarnaast moet het proces goed worden uitgelicht.
De shop is minimalistisch geworden voor website bezoekers die een aankoop willen verrichten. De primaire focus heeft gelegen op het creatief gebruiken van visuele elementen en textuele elementen.
Via de homepagina worden mensen duidelijk geïnformeerd en hebben ze een overzicht van wat New Coffee Culture aanbied.
Al zin in een kopje koffie?