Online Marketing

Verkopen op Bol.com

Een gigantisch bereik door te verkopen op Bol.com. Hét grootste online winkelplatform van Nederland en België.

Verkopen op Bol.com
Introductie

Mogelijkheden bij het verkopen Bol.com?

De grootste webwinkel van ons land heeft in 2018 twee miljard euro omgezet. Veertig procent daarvan wordt gerealiseerd door de 21.000 verkooppartners.

De online retailer heeft meer dan 8 miljoen actieve klanten, een miljoen bezoekers per dag en meer dan 17 miljoen producten. Dit laat zien dat de bezoekers op de website een prettige ervaring hebben en hier graag kopen.

Maar hoe gaan we tussen die 21.000 verkooppartners winnen?

Net als Google is Bol.com een zoekmachine. Er zijn dus vergelijkbare onderdelen om productvertoningen te optimaliseren. Echter komen er bij het verkopen op Bol.com net even andere onderdelen kijken dan bij Google.

Bol.com biedt een breed scala aan productcategorieën die je in staat stellen precies het juiste publiek te bereiken voor jouw producten.

Het voordeel is dat Bol.com een erg vertrouwd platform is. Ze hebben zich door de tijd heen bewezen en zijn een grote autoriteit geworden.

Klaar om te verkopen op Bol.com?

Graag bieden we een gratis review aan.  Tijdens het opstellen van een review gaan we aan de slag om een analyse uit te voeren of het interessant is voor jouw bedrijf om dit kanaal te veroveren.

Aan de hand van verschillende tools en eigen expertise kunnen we tot in detail de inzichten bieden.

Het doel in zicht

Ons Verkopen op Bol.com Proces

Tijdens het maken van een review onderzoeken wij in detail waarom het voor jou interessant is om te verkopen op Bol.com. We stellen een duidelijk onderbouwd plan op om dit te realiseren. We beginnen met het inrichten en optimaliseren voor constante groei in sales!

Geen kosten vooraf?

Een handgemaakte review door een Bol.com specialist opgesteld? De review die wij aanbieden staat vol tips en tricks om meer uit jouw online marketing te halen.

We stellen we een duidelijke strategie op om de verbeteringen door te voeren. Vervolgens brengen de doelen, wensen en strategie in kaart.

Hierbij voeren we verschillende analyses uit om nog dieper in de markt, het account en de mogelijkheden te duiken.

Vervolgens kraken we ons brein en denken we een onderbouwde account structuur uit die schaalbaar is.

Na de structuur uit te denken stellen we het account specifiek in. We nemen hierbij elke mogelijke instelling mee om live te staan met een sterke product listings.

Bij de launch werken we volgens een gestructureerd stappenplan. Vervolgens monitoren we de livegang op de voet.

We voeren periodieke optimalisaties door aan de hand van behaalde data. Door middel van deze werkzaamheden werken we naar constante groei.

Specialisatie

Specialisatie op Bol.com

Bol.com is de grootste webwinkel van Nederland en België. Het grote voordeel om te verkopen op Bol.com is dat het verkeer er al is. Het platform is puur gefocust op sales. Wanneer je jouw product aanbod geoptimaliseerd aanbied op het platform realiseer je een goede plaatsing en dus meer sales. Een win, win situatie!

 

Specifiek aanbod producten

Bij een specifiek aanbod aan producten is het goed om per product de vertoning uitgebreid te optimaliseren. Op deze manier werken we naar langetermijnresultaten. Bij een product listing zijn er veel variabelen in te stellen om de vertoning goed te optimaliseren.

Ruim aanbod producten

Heb je een webshop met een erg uitgebreid aanbod aan producten? Dan kost het erg veel tijd om dit bij te houden. In dit geval verzorgen we een dynamische (API) koppeling met de website. De producten worden automatisch ingeladen en dagelijks geüpdatet.

Ons aanbod

Iets meer over de review?

De review wordt opgemaakt door een Ads specialist. Dankzij de samenwerking tussen enkele softwaretools en onze eigen expertise kunnen wij de verbeterpunten aandragen. 

In 95% van de accounts die wij analyseren vinden wij mogelijkheden. Deze mogelijkheden resulteren in significant resultaat kijkend naar de performance van jouw ads-account. 

Graag vertellen wij hoe!

Wat kan jij verwachten?

  • Altijd up to date middels rapportages
  • Een duidelijk strategisch plan
  • Altijd één contactpersoon
  • Echte persoonlijkheid

Wat vinden wij belangrijk?

  • Altijd up to date omtrent de laatste trends
  • Samen werken naar hogere doelen
  • Een vrolijke samenwerking
  • Doelen behalen
Scroll naar top
Leuk dat we kennis gaan maken

Review aanvragen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • De gegevens worden enkel gebruikt
    om de review op te maken.
  • De review is geheel vrijblijvend
  • Opgemaakt door specialisten
  • Beoordeeld met een 4.9/5
  • Wij denken altijd strategisch mee
  • Diensten worden met plezier uitgevoerd!